Amon heeft volgende week leuke fimpjes van Trea, las ik elders op het forum
Amon heeft volgende week leuke fimpjes van Trea, las ik elders op het forum
ach trea, dat heb ik wallie toch zo geleerd!!!
ehm, morrie? ff dat je het weet...ik zit nog steeds met smart op je filmpjes te wachten hoor!!! niet dat ik je wil pushen ofzow....hihi
sorry, ik heb overlegd, mar de filmpjes die ik heb blijven privé......
he jammer..
ik zou ook graag een voorbeeld hebben...
think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos
Ikke ook
bye
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Kijk hier eens:
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=4175
May the horse be with you!
ja, die had ik idd al eeen keer gezien, maar ik bedoel eigenlijk meer een voorbeeld van hoe aan te leren... ik ben een klein beetje aan het uitproberen, bij me komen lukt, laten draven gaat ook precies wanneer ik begin, terug in stap is lastiger. wijken doet ze wel redelijk(ook met haar voorhand gekruisd!). dus ik zoek meer een filmpje van iemand die het aan het leren is nog aan zijn/haar paard. of iemand die het mij kan leren mss...
think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos
ik heb dus pas een filmpje gemaakt maar weet nog steeds niet hoe ik die op internet krijg..mocht het wel lukken zet ik hem hier neer!!
ok, suc6 met uitvogelen hoe het werkt ik ben ook al een paar dagen aan het knoeien om fotoos over te zetten van mijn telefoon naar laptop met bluetooth...
Bladwijzers