Zo gauw die termijn verstreken is hoor is dat graag! Misschien dat je mijn bankrekening alvast kunt voorbereiden op de prijs (of is de bbp 90 euro excl. schaap ?).Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Zo gauw die termijn verstreken is hoor is dat graag! Misschien dat je mijn bankrekening alvast kunt voorbereiden op de prijs (of is de bbp 90 euro excl. schaap ?).Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik heb mijn pad van Wim ook ontvangen en er al twee keer mee gereden. Hij ziet er echt super uit en zit heerlijk Oberon en ik zijn helemaal blij. Een foto van Oberon met pad komt echt zsm, maar ik ben steeds pas in het donker op stal Misschien woensdagmiddag ...
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Welke heb jij? Ik ben benieuwd naar de foto´sOorspronkelijk Geplaatst door oberon
Mijn "Wim-pad" vandaag ook bij het postkantoor opgehaald. Ziet er prima uit, hele mooie singel erbij. Ik kan hem alleen nog even niet uitproberen, want Danny heeft even vakantie, dat heeft ze na een half jaar wel weer eens verdiend, en voor mij ook erg goed, flink wat kilometertjes ernaast wandelen.
Trea, Oberon en ik hebben nu dezelfde, een tweedehands Parelli-pad. Zodra ik ermee ga rijden zal ik Stuart vragen wat foto's te maken .
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Foto's komen morgen of zaterdagOorspronkelijk Geplaatst door trea
Morgen morgen morgen morgen!!!!! ! ! !
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Het ligt helemaal aan mijn baas: of hij me op tijd naar huis laat gaan vandaagOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
haha ik ben ook heel erg benieuwd wij wachten af en duimen dat je baas je op tijd naar huis laat gaan
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Gisteren voor de eerste keer met het bbp gereden en het valt enorm mee.Na het knobbelen nog wat grondwerk gedaan en het ging vrij makkelijk om de singel nog wat aan te spannen.
Na een beetje stappen overgegaan in een vlotte draf en ik kon rustig blijven zitten. Met galoperen ging het ook lekker soepel en zat ze meteen in de goede galop (wat rechts zeker niet altijd het geval is). Je hebt enorm meer gevoel van je paard zo.
Mss is het door mijn leeftijd (41) dat ik er een beetje schrik van had maar eens we vertrokken waren viel de angst als een baksteen van me af.
Ik kan het iedereen aanraden.
groetjes Brenda
keep it fun!
Eindelijk een foto van Oberon met mijn Parelli barebackpad. Helaas is er weinig te zien van m'n pad, omdat ik er op zit Ik zal proberen van de week nog wat foto's te maken zonder dat ik erop zit. Maar ik ben in ieder geval superblij met mijn barebackpad.
Hihi, niet slim Oberon.. wij benieuwd naar de pad.. gaat ze erop zitten
Hoe zat ie? Lekker mee gereden?
Je ziet er trouwens heel anders uit dan ik gedacht had, héél anders
Hij zit heerlijk !Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Morgen ga ik alleen grondwerk doen, dus hopelijk foto's zonder mij
Ja, dit is mijn paarden-weekend look. Je moet me door de weeks eens zien: strak in rok en colbert !
Echt waar?? O jee, geef mij de paarden-weekend look dan maar..Oorspronkelijk Geplaatst door oberon
Nou, ben benieuwd naar de nieuwe [size=99px]serie[/size] foto´s
Een hele serie nog wel. Dan mag ik mijn eens witte, maar nu geel/grijze schimmel eerst weleens grondig poetsen. Ik ga mijn best doen morgen. Als ik het weerbericht mag geloven zit het qua zonnenschijn wel goed.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Heeeee, Obie! Wit, grijs of geel, hij's altijd leuk, lief en mooi .
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Bladwijzers