ik pas zelf niet in de shorty. maar ik ben dan ook niet klein 1.83
maar ik baal er wel van want anders was ik zeker voor de shorty gegaan!
beetje jammer dus.
ik pas zelf niet in de shorty. maar ik ben dan ook niet klein 1.83
maar ik baal er wel van want anders was ik zeker voor de shorty gegaan!
beetje jammer dus.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Maar ik dacht dat de zit van de shorty en de normale gelijk waren, maar dat alleen het achterste deel korter was.... Trea, HELP!!!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja, klopt Evenaar. De zit is hetzelfde, maar.. bij de gewone kan je de cantle nog een standje naar achter verplaatsen (voor de grotere broekmaten), bij de shorty is daar geen ruimte meer voor.
Aha, thanks vor de opheldering!
En Issiem, ik had je een PB teruggeschreven maar er kwam een fout.... tekst weg
Net erna heb ik het stukje hier geschreven, hoop dat dat genoeg was. En anders wil ik graag je antwoorden als je nog vragen hebt hoor
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ik heb net de startrekk besteld bij buitenzinnig
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
jippie!!! !
welk model?
gewoon de comfort (maar met andere beugels ) siets en ik hebben voor lopig (waarschijnlijk nooit) enducance plannen ofzo
en ik heb de gewone maat genomen want de shorty pas ik helaas echt niet in maarja sietske liep er lekker onder ik hoop dat hij er snel is dan kan ik weer lekker blij rondhobbelen
Heerlijk voor jullie!
Bladwijzers