Hoefslag is bij bijna alle tijdschriftenwinkels in Nl te koop, alleen niet altijd alle nummers.
Hoefslag is bij bijna alle tijdschriftenwinkels in Nl te koop, alleen niet altijd alle nummers.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
In België is er een oud gezegde dat luidt:"Vloeken mag ook niet."Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
het kan door pbtjes enzo verstuurd worden, zodat niemand het merkt.
Horses and Live, It's all the same to me...
Wat ben jij een stiekemerd zeg!!
Nou ik ben ook lid en moet er voor betalen dus ga jij ook maar een blaadje kopen
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Sorry, geen ingescande of overgetypte artikelen op mijn forum!
Mensen in België kunnen misschien regelen dat iemand een hoefslag (of pagina's daarvan) opstuurt oid.
Welk nummer is het? Er liggen altijd een hoop verschillende in de winkel.
hihi ik werk in een bijenkorf en het enige tijdschrift wat bij ons te vinden is, is BijMagazine@ Morrie: Bijenkorf in de buurt?
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
het is het nr2 van dit jaar van 12 januari
www.niekelings.nl horsemanship op maat
koel dan ga ik ook ff kijken in de winkel
oeps ik was dus wel ingelogd maar hij zet me neer als gast
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Iemand die het me wil doorsturen via mail misschien? Zoals Jarno al zei verkopen ze dit blad niet in België en laat het toeval nou zijn dat ik een belgje ben
Laat maar weten dan geef ik mijn email adres wel even door
De hoefslag kan je in Belgie ook kopen hoor. In een krantenwinkel normaal. Mijn buren krijgen hem via de post maar volgens hem is ie overal te koop. Dinsdag krijgen ze de hoefslag.
<!-- w -->http://www.Dyco.webs.com<!-- w -->
Ik wil wel een kopietje voor je maken hoor (volgende week op m'n werk ). Pb me je adres maar als je dat wilt tenminste.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Mooi is dat, ik ben 10 jaar lid geweest en nu heb ik hem pas opgezegd.
Maar even kijken of ik hem in de winkel kan vinden.
ooohh wat een mooi schimmeltje op die foto's! Vond het een goed artikel precies de goede toon voor in dat blad, wat roch door veel "normals" wordt gelezen. Niet belerend, gewoon een prima alternatief biedend voor omgang en training van paarden, take it or leave it. GOED GEDAAN.
En ooohh wat een mooi schimmeltje (of had ik dat al gezegd... ). Wat is dat er voor één Niek (afstamming)? Jij weet dat ws wel?
Helemaal mee eensOorspronkelijk Geplaatst door lila
En ik dacht dat het een Pion was, maar ik weet het niet 100% zeker.
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Hey wat leuk, even rondspeuren of hier ook ergens de hoefslag te koop is
Ik ben er wel heel benieuwd naar
No one can teach riding as well as a horse.
Bladwijzers