Welk boek van Linda is dat? Ik vind "Paardrijden met Linda Tellington-Jones" een geweldig boek, is eigenlijk bedoeld voor kinderen, maar voor volwassenen ook geweldig om te lezen!
Welk boek van Linda is dat? Ik vind "Paardrijden met Linda Tellington-Jones" een geweldig boek, is eigenlijk bedoeld voor kinderen, maar voor volwassenen ook geweldig om te lezen!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Dat is: De persoonlijkheid van uw paard (ISBN: 9038410484)
Ik heb het uit de bieb, staat nog hier. Is erg interessant (vind ik dan)!
Die heb ik ook, maar ik vind die andere leuker. Als je hem kunt vinden in de bieb, is het een aanrader hoor!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik zal er eens naar kijken! Bedankt voor de tip!
Die gast was ik, dacht dat ik ingelogd was
*edit mafhaf gesplitst van Chris Irwin topic*
May the horse be with you!
Ik heb beide boeken en wat promptertje al zegt: vooral het "kinderboek" is erg leuk om te lezen. Ik heb er al heel wat nuttigs uitgehaald .
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
dit vind ik ook een erg leuk boek. en de paarden waarbij ik het heb geprobeerd vinden de massages heerlijk
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Toen ik begon met Fenna te spelen had iemand die mij hielp het boek 'paardrijden met Linda Tellington-Jones' Ik heb er best veel leuke dingen uiteghaald en Fenna vond het grondwerk wat erin stind erg leuk om te doen.
Overigens deed ik alles gewoon met touwhalster en met dat zweepje heb ik een paar keer gedaan maar die heb ik toch achterwege gelaten....
Het boek over persoonlijkheden heb ik ook, erg leuk om te lezen. En alhoewel je je er niet aan moet vastpinnen klopt het toch heel vaak wat er staat over bepaalde bulten, kruinen, oren, lippen, etc. Zonder dit boek kan je het ook wel aan de uitstraling zien, maar met die specifieke details is eht toch een beetje extra
De Touches wil ik ook nog weleens gaan oefenen, lijken me erg leuk om te doen. Zeker als we eens een dagje nixen.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb "Paardrijden met LTJ" & "Tteam & Ttouch in vraag en antwoord".
Op internet kan je ook grote delen vinden van "persoonlijkheid van uw paard" want ik meen dat ik voor een opdracht/presentatie eens stukken over de karaktertrekken had uitgeprint.
Linda werd mij aangeraden om eens te lezen door o.a. mijn instructrice. Odes is nogal gevoelig en waarschijnlijk zouden touches erg goed en fijn voor haar zijn.
Ik heb toen ook het grondwerk van Linda gedaan en Odes vond dit echt leuk om te doen. Dat was ook de eerste keer dat ze @ liberty met me heeft gelopen.
Ik ben nu erg neiuwgierig naar het kinderboek, ga ik zeker eens ophalen in de bieb.
Het "kinderboek" is nog weleens voor heel erg weinig geld bij V&D te koop. Ik geloof dat ik er 4,95 voor betaald heb
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Bladwijzers