Ik heb ook interesse
In wassenaar (waar in Wassenaar?)
Ik heb ook interesse
In wassenaar (waar in Wassenaar?)
Stal de Horsten als je dat wat zegt, dat ligt vlakbij paardenkliniek de Raaphorst, heel vroeger was daar de dierentuin van Wassenaar.Oorspronkelijk Geplaatst door Splinter
Ik heb ook interesse, voor mij maakt het niet uit of het vlaardingen is of wassenaar (liever in Delft ). Moet je nog een bepaald level hebben om mee te doen?!?!?!?
Zo lang Wim maar droog kan staan als het regent tijdens de lessen is een binnenbak niet noodzakelijk Mocht de schuilstal tegen die tijd ingestort of afgebroken zijn dan kan ik altijd nog kijken of ik een partytent van iemand kan lenen
Nu moet ik nog aan de stalhouder vragen of hij het goed vindt dat we zijn terrein hiervoor gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat hij er bezwaar tegen heeft, Antoin de Bodt heeft een tijd geleden zelfs 2 dagen achter elkaar lesgegeven op stal, dus dan mag Wim vast wel voor 1 dagje komen!
Er is vlakbij onze stal een huis met eigen bak en weilanden die momenteel niet gebruikt worden en die mogen we gratis gebruiken als Wim les komt geven! Lekker rustig, plek voor de trailers en weides voor de paarden
Ik heb Wim net gemaild of hij één van de weekenden rond eind april/begin mei kan, dus hopelijk kan ik jullie snel een datum melden
oohh joepie, ben benieuwd wanneer hij kan komen...
Ik kreeg net een mailtje van Astrid Vonck:
Het wordt zondag 14 mei!!
Dus, wie wil er op zondag 14 mei privéles van Wim?
Tot nu toe hebben we al 3 kandidaten, dus nog 3 en het gaat sowieso door!
Ow gaaf!!
Ik kom sowieso niet met Fenna, die zal tegen die tijd nog niet relaxed genoeg kunnen reizen om ook nog eens te lessen. Maar ik kom zeker kijken als ik een auto heb, ik wil het nu ook weleens in het echie zien!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers