Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Pijn in de rug

  1. #1
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (Belgiƫ)
    Berichten
    622

    Pijn in de rug

    Gisteren heeft de vriend van men zus eens op men paard gereden. Omdat hij wat zwaarder weegt, en omdat hij nog maar net begonnen is met rijden, heb ik vandaag men paard zijn rug gecontroolrd. Toen ik met men duim en wijsvinger over zijn rug ging (ik duwde dus met men duim en wijsvinger over zijn wevel) trok hij zijn rug plots in. Zo heb ik altijd geleerd kan je zien dat je paard pijn in de rug heeft

    Kan je daar iets aan doen?
    Horses and Live, It's all the same to me...

  2. #2

    Re: Pijn in de rug

    Lekker masseren? Beetje rust geven?

    met alle respect hoor.. die vriend er niet meer op laten rijden

  3. #3
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (Belgiƫ)
    Berichten
    622

    Re: Pijn in de rug

    Dat was ik zeker al van plan Hij mocht er trouwens niet op van mij, had ik meermaals gezegd, maar gisteren was ik even niet thuis, en toen hebben ze gereden, natuurlijk niet met het besef dat het men paard kon pijn doen, maar ja nu zit ik er wel mee
    Horses and Live, It's all the same to me...

  4. #4
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Pijn in de rug

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jarno
    Dat was ik zeker al van plan Hij mocht er trouwens niet op van mij, had ik meermaals gezegd, maar gisteren was ik even niet thuis, en toen hebben ze gereden, natuurlijk niet met het besef dat het men paard kon pijn doen, maar ja nu zit ik er wel mee
    Zou inderdaad sowieso even onbelast wat rustig loswerken aan de lange lijn bijvoorbeeld. Lekker lang en laag laten draven.
    Maar in dit speciale geval zou ik de fysio er even bij halen en de rekening aan je zus geven. Dan leert ze dat wel af. Ik moet er niet aan denken dat iemand even mijn paard zou pakken terwijl ze weten dat ik dat niet wil !

  5. #5
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    dronten
    Berichten
    357

    Re: Pijn in de rug

    idd, zouden ze bij mij niet moeten flikken...
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •