Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Parelli Miami (florida)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2005

Parelli Miami (florida)

Ik wist even niet waar ik mijn vraag kwijt moest dus als hij verkeerd staat hoor ik het wel.
    Mijn man gaat in feb. naar Miami (ik mag niet mee , moet voor de beestjes zorgen ) en nu zit ik er aan te denken om hem naar het parelli centrum daar te sturen en hem L1 en L2 mee te laten brengen. Dat is met de huidige wisselkoers natuurlijk een stuk intressanter maar zou hij dat ook mee krijgen? Ik zou denken dat dat geen problemen moet geven, wel?
    Groetjes ingrid

Re: Parelli Miami (florida)

Ik denk wel dat hij die L-pakketten zal meekrijgen hoor, zou niet weten waarom ze daaraan zouden twijfelen. Verkopen willen ze toch hoor, maakt ni uit hoe.
    Ben pas in oktober met NH begonnen. Sta altijd open voor tips.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Je moet alleen uitkijken wanneer je weer terugkomt, want als je meer dan ... euro aan materiaal gekocht hebt in het buitenland, moet je daar eigenlijk invoerrechten over betalen. Maargoed, de douane weet toch de waarde van die pakketten niet en de grens is volgens mij ook wel wat hoger dan wat voor import per post geld.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Misschien kan hij voor de zekerheid het plastic er vanaf halen?
    No one can teach riding as well as a horse.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik had ook al gedacht om hem alle boekjes e.d een beetje gebruikt uiterlijk te laten geven (dus onverpakt en een enkel gevouwen hoekje). Zodat ze als gebruikt door de douane kunnen maar hij heeft er een broer wonen dus hij kan ook zeggen dat het een cadeautje was (hoeft hij iig niets te beschadigen )
    Groetjes ingrid

hoi

ik ga eind van het jaar ook die kant op. Wat is het adres waar je de boeken kan halen. Dan neem ik ze ook mee.

Bladwijzers

Forum Rechten