excuseer, ik bedoel brede pommel. Het is een boomlooszadel, natuurlijk!!!
excuseer, ik bedoel brede pommel. Het is een boomlooszadel, natuurlijk!!!
Willeke, ik heb er amper op gereden, na een ritje of 2 was er al duidelijk te zien waar de beugels zitten, en leek ie al aardig gebruikt. Ik heb er echt niet meer als 20 keer op gezeten. Niets gebruikt, niets eropgesmeerd. Het leer zag er trouwens ookal zo uit toen ik hem kocht.
Ik heb hier de beugels liggen, die heb ik geen enkele keer gebruikt want vind fenders niet lekker rijden, zal er morgen eens een fototje van maken. (zijn trouwens te koop, maar denk niet dat er veel liefhebbers zullen zijn )
Het is duidelijk ander leer, bij jou lijkt het idd meer op plastic-leer. Er zit blijkbaar toch verschil op die randoll's. Zou dit door gesjoemel komen? Lijkt me raar dat ze voor die zadels andere leer gebruiken als ze in dezelfde fabriek gemaakt worden...
Bread may feed my body, but my horse feeds my soul...
Mij ook ja, zouden ze na een tijd een ander soort leer zijn gaan gebruiken omdat de productie kosten toch te hoog werden? Want jouw zadel is wel veel ouders als de meine .
Mijn zadel is nog maar een half jaar oud...
Bread may feed my body, but my horse feeds my soul...
mijn zadel is 3 maand oud.. Misschien hebben ze intussen verbeteringen aangebracht...
Ik heb een randoll's gezien die veel gebruikt was, van een meisje op paardentips. Ze had een bruine. Ze was het komen passen op Cassandra omdat ik op zoek was naar een zadel om een jong paard in te rijden en haar zadel blonk wel door gebruik... het nubuck was meer lederachtig geworden, maar toch ook niet zo plastic achtig...
@tine, leuk hé hoe die spullen van barefoot ook in de randoll's passen é Ik heb de smalle hoge pommel van barefoot gekocht voor in m'n randoll's te steken
Was eigenlijk een gok omda'k niet wist of het zou passen... 'k dacht: achja kan het dan nog terugsturen Morgen ga'k het zadel eens meenemen naar Cassandra om te kijken of het nu wel goed ligt (waarschijnlijk zal het wel veel beter zijn... Het paste toen ook, maar 'k vond de pommel toch wat te laag zitten en was bang voor drukkingen op de schoft)
Hmm, cheyenne, sorry was dan een aanname van mij omdat je het 2e hands had gekocht . Maar toch, erg vreemd...
'k vind het ook vreemd Ebby.... Nu snap 'k wat sommigen bedoelen dat het plastic achtig uitziet... Ik had al zoiets van: hun allé nu, dat kan toch niet... Hoe oud is jou zadel?
Hij komt van half februari, nieuw gekocht... Amper mee gereden .
Maar ik zal het eventjes op zn stamboekpapieren nakijken
dan is jou zadel ongeveer zo oud als dat van mij... Vind het echt raar... Blijkbaar zijn er dan toch grote verschillen...
Bladwijzers