Bekijk Poll Resultaten: Welke kleur Barefoot op Suus en Lodash?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • bruin

3 15,00%
  • zwart

17 85,00%
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 31

Topic: Vraagje

Re: Vraagje

Nog steeds bedankt hoor!
    Iemand koopt via Barefoot.nl mijn maat 2 voor best een goeie prijs en ik leg gewoon wat bij en koop een gloedjenieuwe verbeterde maat 1!
    Blij!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    48
    Dagboek Berichten
    13

Een nieuwe? Je bedoelt met verhoogde achterkant? Wel foto's maken als je 'm hebt he !
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Ja precies die mooie verbeterde nieuwe
    Ik zal zeker foto's maken!

Actief Forumlid Vita's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Zo kun je al zien hoe een zwart zadel staat op een hafje....

http://www.boomloosrijden.nl/western%20groot.htm

Ben jij Noortje??
    Blijft het zadel zo mooi zwart? Ik heb gehoord dat het erg vaal wordt in het gebruik.. Sommigen worden zelfs bruin.

Da's een mooie Haf zeg!
    Ja, staat toch wel sjiek dat zwart.
    Alleen koop ik de (kortere) Cheyenne maat 1.

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Wat zijn die zadels op die foto's allemaal lang zeg Ze liggen allemaal ver achter de achterste rib, dat kan zelfs met boomloos toch niet fijn voor het paard zijn (m.n. bij inbuigen)?

Maar zwart is inderdaad erg mooi op een haf .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Psies prompertje, dat is de reden dat ik toch echt liever de maat 1 wil! Mijn Podiumzadel was 55 cm lang en dat is eigenlijk wel zat voor Suus..

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Ik ben, voordat ik mijn Wintecje ging kopen, ook driftig aan het passen en meten geweest. Langer dan 17" moest die echt niet worden! Hij ligt perfect, achter de schouder en ruim voor de lendenen, hoeft ook niet geshimd te worden. Ik kan me voorstellen dat je voor Suus ook een kort zadel nodig hebt.

Gek hè, er zijn zoveel paarden met een korte rug, maar erg weinig maatkeus voor die categorie.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Actief Forumlid Vita's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

@ Trea nee ik ben geen Noortje maar ik kwam deze foto tegen en ik dacht ik zal deze foto eens laten zien zodat MAFHAF een idee krijgt hoe het eruit komt te zien......

Groetjes Lidia

Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    48
    Dagboek Berichten
    13

Vandaar dat ik ook perse een maat 1 cheyenne wilde, die anderen waren voor mijn gevoel gewoon te lang voor Kate. De cheyenne die ik nu heb kan net, maar zou voor het mooie eigenlijk een cm of 2 korter moeten zijn...

Maar inderdaad wat promptertje al zegt, het is toch vreemd en vervelend dat er weinig zadels gemaakt worden die geschikt zijn voor paarden met een korte rug. Overigens had ik voor Son ook een perfect passende wintec, helaas paste deze voor geen ene meter op Kate. Ook de boom aanpassen en kussens veranderen qua vulling hielp niets.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie
    Vandaar dat ik ook perse een maat 1 cheyenne wilde, die anderen waren voor mijn gevoel gewoon te lang voor Kate. De cheyenne die ik nu heb kan net, maar zou voor het mooie eigenlijk een cm of 2 korter moeten zijn...

Heb je het nu over de cheyenne maat 1? Dat die zelfs nog korter zou mogen? Heb je daar een foto van op het paard?

Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    48
    Dagboek Berichten
    13

Ja, dat is de cheyenne maat 1 waar ik het over heb. Het gaat mij dan om de totale lengte van pad plus zadel, doordat de pad langer is als het zadel, steekt deze een paar cm achter het zadel uit. Het zadel zelf is dus kort genoeg, maar de pad iets te lang (voor mijn überkritische gevoel).
    Vandaar dat ik deze zomer een wil kijken voor de grandeur met sympanova een maatje kleiner. Deze heeft Bianca sinds kort ook in het assortiment en deze zijn even lang als het zadel .

Voor een foto, zie mijn profiel, de onderste foto. Let wel, een van de eerste keren dat ik erop zit (zowel zadel als op Kate) en de beugels zijn te kort .

Dank voor de tip! Ik wist niet dat de sympanovapads er ook korter waren!

Haha ik vind mezelf weer zo grappig: heb vandaag toch een BRUINE maat 1 besteld. Tsja, weet het ook niet, maar vond zwart ineens toch wel erg contrasterend met mijn Suusje, en dat bruin wordt zo lekker stoer aftands als je er genoeg mee rijdt, dus: BRUIN!

Hahaha!

Bladwijzers

Forum Rechten