Goed ik heb de angst nog een klein beetje in mijn benen na mijn laatste vliegles maar vandaag tijdens het rijden had ik toch een probleem.
Mijn palo moet vaak plassen als ik met haar aan het spelen ben op zich natuurlijk een goed teken van ontspanning maar de laatste tijd deed ze het ook tijdens het rijden.Ik voelde haar dan opbollen (onder mijn boomloos zadel) en dan zette ze de rem erop vervolgens na een tijdje stil staan ging ze plassen.
Nou kun je het mischien al raden dat opbollen doet ze dus nu heel vaak en dat remmen ook maar plassen doet ze niet !!!!!! goed dus ik denk hop doorzetten maar dan gaat ze achterwaarts zijwaarts etc...
Vanavond ben ik er dus maar afgegaan en heb circling gedaan en dan (zoals op de dvd my horse won't go) flink snappy wegzenden en overgangen doen op de circle en dat ging dus prima dus ik er weer op. Een tijdje ging het goed maar daarna weer hetzelfde ondertussen was het al half elf dus maar gestopt (niet goed).
Iemand een goed idee hierover??
Ben weer wat angstig en heb het gevoel niet genoeg respect te hebben in het zadel terwijl het op de grond hartsikee goed gaat.
Bladwijzers