hoi hoi even voor de duidelijkheid ik zal mijn paarden nooit scheren maar een vriendin vroeg me wat en tja ikzelf kan dat niet antwoorden dus vandaar hier een gokje...
ze vroeg als je je paard op de normale tijd scheert (weet zelf niet wanneer dat is omdat ik dr nooit mee bezig ben en heb ook geen eigen paard)
of ze dan tegen de winter hun wintervacht zouden hebben of toch niet...het gaat haar er schijnbaar om haar paard TOCH in de zomer geschoren te hebben maar dat het dier in de winter gewoon met een goede wintervacht buiten staat...maar haar paard heeft veel problemen met uit de rui komen.. terwijl ze pas 9 is...en dan scheert ze haar paardje in de zomer maar normaal dan ook op stal met deken enzo...
ze hoopte dat er een manier was dat haar paard in de zomer geschoren is maar wel 24/7 zonder iets buiten staat (met schuilstal) en in de winter ook zonder iets buiten kan blijven maar dan toch al haar wintervachtje heeft...
tot nu toe krijg ik haar namelijk nog niet over gehaalt het scheren helemaal achterwegen te laten...dus als ze hier antwoord op heeft lukt het misschien wel als het niet mogelijk is of staan de paarden toch meer buiten..bijde gevallen gaan ze erop vooruit vandaar hier eerlijk antwoord....
alvast bedankt
Bladwijzers