Hihi, je hebt gelijk Brenda!
Maar heb nu van elke soort een kleine hoeveelheid besteld, dan kan ik nog ff kijken welke van die 2 het mooist is he
En kan de volgende keer met 'spoed' bestellen, dan heb ik ze binnen 3 dagen in huis.
Hihi, je hebt gelijk Brenda!
Maar heb nu van elke soort een kleine hoeveelheid besteld, dan kan ik nog ff kijken welke van die 2 het mooist is he
En kan de volgende keer met 'spoed' bestellen, dan heb ik ze binnen 3 dagen in huis.
Ben er al helemaal klaar voor om mijn halster te pimpen Dus hoop echt dat deze lichting snel binnen is.
www.crystal-carving.com
Voor mij klopt het.
ooww..kheb weer te enthousiast gedaan...ik dacht da gaak mooi zelf maken..waldo had toch een te lange staart en dus had ik m opnieuw gevlochten en naar beneden getrokken(en dat was mijn grote fout) en toen afgeknipt. Maar toen ik dus los liet vloog de staart weer een stuk terug omhoog..en zag ik ineens dat ie toch wel erg veel korter was dan de bedoeling..en nu de flos op een wit papiertje ligt denk ik..ik had er ook meer aan gehad als ik eerst zijn staart weer es goed had gewassen...
en dus ff ontopic...evenline als je dus nog 1 of 2 kleine witte voor mij kunt ritselen? graag!!!
Voskleur it is, en wel zo een met een haarlusje!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
May the horse be with you!
Heb vandaag de rekening al ontvangen, dus verwacht de flosjes ook elk moment binnen...
Ik wil ook wel graag een grote en een kleine voskleurige flos. Misschien samen te sturen met mijn 22 ft leadrope die ik zsm bij je ga bestellen.
Started!
De tasseltjes zijn binnen!
Ga zo ff foto maken.
De grote en kleine verschillen nauwelijks qua maat.
De kleintjes zijn 10 in voskleur en 2 in wit
De grote zijn 4 voornamelijk zwart, 4 voornamelijk wit en nog 4 half/half.
Zijn echter allemaal deels wit en deels zwart, dus geen egaal witte
Okee dan! Het maakt mij niet uit welke kleur de grote is, het liefst zo donker mogelijk.
Started!
De foto's:
Van de kleine heb ik er 2 uit het zakje gehaald, die zien er namelijk allemaal hetzelfde uit.
De grote heb ik erin laten zitten, want zo zijn ze genummerd en kan ik ze makkelijk terugvinden. Bovendien gaan ze heel makkelijk IN het zakje, maar lastig eruit.
Voorkant 1t/m6:
Achterkant 1t/m6:
Voorkant 7t/m12:
Achterkant 7t/m12:
eerstbezet vosje met haakje!!
May the horse be with you!
Tweedsbezet! 2 vosjes met haakje!
ik ben toch de eerste 2 vosjes for me
www.crystal-carving.com
nummer 2 denk, nouja
gewoon een mooie, met ongeveer even veel wit als zwart.
Is namelijk moeilijk te zien op de foto's.
groetjes Elianne
The darkest hour is befor it get light!!!
dus de 2 witte zijn al weg?? anders wil ik ze hoor!!!hihi...
Bladwijzers