Als er iets palomino achtigs bij zit, mag je voor mij een grote en een kleine apart houden en met mijn L2 pakket mee sturen!!!
Als er iets palomino achtigs bij zit, mag je voor mij een grote en een kleine apart houden en met mijn L2 pakket mee sturen!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Voor wie het weten wil. die van de site die ik opgaf zijn te koop via http://shop.kapaza.nl/lonestarqh/.
Ik heb van hem een mailtje ontvangen met de prijzen maar ik weet niet hoe ik die hier neer moet zetten, zijn wel iets duurder dan die van Eveline haar leverancier overigens.
Kan je die niet copy/pasten Sandra? Want ben toch wel erg benieuwd, vindt er hele mooie tussen zitten.Oorspronkelijk Geplaatst door allegro
www.crystal-carving.com
Zie bij die shop alleen de standaard tassels staan, zelfde als mijn 'grote' zegmaar, maar dan voor 10 euro
er stonden toch heel veel verschillende op Evelien?
Niet dat ik die gelijk ga bestellen hoor, ga toch voor cheap, ben en blijf hollander
www.crystal-carving.com
Ja, op die ene site wel, maar niet in de QH shop
kan ik ook nog flosjes bestellen?
ik wil graag een zwarte grote en nog 2 kleine witte!
groetjes Elianne
ps; als mijn teugels nog niet op de post zitten mag het daar dan bij?
The darkest hour is befor it get light!!!
Eind volgende week komen er 24 flosjes binnen, er zijn dus nog te koop hoor!
Zal wel foto maken en hier neerzetten (of bij V&A) als ik ze heb. En ze kunnen idd nog bij je teugels
Joehoe, super maar goed dat je ze nog niet hebt opgestuurdOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
ene ik heb met bedacht met de grote, dat wordt een zwart met ietsjes wit, als dat erin zit!
en dan nog 2 kleine witjes,
groetjes en bedankt Elianne
Ik wil ook.... maar ben bang dat ik weinig keus meer heb qua kleur, gezien het aantal reacties.
@Callippo... wil je mij laten weten welke je nog over hebt?
Thanks a lot!
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Heb geen idee wat ik geleverd krijg, want heb gewoon 'assorti' besteld, 12 van beide maten.
Heb nu de volgende bestellingen (alleen naar kleur, niet naar maat)
De grote zijn trouwens 1,5 cm langer dan de kleine, met een schaar zijn de grote ook zo klein gemaakt
Voskleur/Bruin: 1 mafhaf
Donkere: 2 Amon, 2 Pais, 2 Trea, 2 Skey
Wit: 1 Nicolien, 2 Haflingergek
Zwart: 2 Linnie
Palomino (indien aanwezig) 2 Nienke07
klopt het zo mensen?
Als er iets lichtbruins of voskleurigs bij zit, vind ik dat ook heel best hoor!!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
nog 1 flosje van mij erbij, 1 grote zwart met wit...
groetjes
Zou je van mijn 1 een 2 willen maken?
Nog even en je hebt te weinig besteld Evelien hihi, zei toch dat je ze zo kwijt raakt, het wordt nog een hot item die kwasten
www.crystal-carving.com
Bladwijzers