Kwam deze link tegen op marktplaats.
http://www.gvrusatechnics.com/monique/jewelry.html
Kwam deze link tegen op marktplaats.
http://www.gvrusatechnics.com/monique/jewelry.html
leuk zeg! maar die dingen kun je toch ook met een beetje fanta zelf maken??? dan ben je ook nog goedkoper uit wed ik!!!hihi....zegt de werkeloze..
Ik zie er geen prijzen bij staan, of ben ik nu slecht aan het kijken?
Had het trouwens gister met Amon over paardenhaar-flosjes
Ze staan in de catalogus van een groothandel waar ik regelmatig bestel, voor hele redelijke prijzen.
Enne: die gevlochten bovenkant aan de flosjes, dat lukt je echt niet zomaar zelf...
Dus als er nog mensen zijn die ook flosjes willen, dan kan ik een keer wat meebestellen
Hier is foto:
De prijzen liggen rond de 4 euro voor kleintjes en 4,50 voor de grotere
Ik wil wel een 'kleintje' in voskleur, denk ik.
Heb je enige indicatie van de maten?
May the horse be with you!
Eveline, ik wil ook wel een flos in het 'wit'.
Ik ben ook benieuwd hoe groot een grote is en hoe klein een kleine is
Leuk! Zou je voor mij 2 donkere (kleine)kunnen meebestellen?
De grote is ook 'luxer' gezien twee kleuren paardenhaar. Ik vind de goedkopere mooier
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Dat had ik nog niet gezien Pais! Dan zou ik graag een kleine witte willen hebben!
Ik wil graag 2 kleine donkere!!
Maten: staan erbij
kleine is bovenaan 6mm doorsnee en zo'n 8 cm lang
grote is bovenaan 12mm in doorsnee en ongeveer 10 cm lang
Maar op de foto lijken ze wel ongeveer even dik allebei.
Over de kleuren kan ik vrij weinig zeggen vrees ik, maar ze zullen vast vanalles wat erbij doen.
De grote vind ik zelf mooier afgewerkt, maar de kleuren van de kleine zijn dan weer leuker...
Aangezien er nu al 7 flossen 'besteld' zijn, denkik dat ik zo maar ff ga bellen
Ze gaan per 12 (minder kan, maar dan zijn ze duurder per stuk) en moet wel voor minimaal 50 dollar bestellen!
Wat te doen? alleen maar kleintjes? Of 12 klein, 12 groot? Misschien hebben ze die grote ook wel in bruin...
Ah joh Evelien bestel gewoon een zooi haha je komt er geheid vanaf Ik ben al een beetje aan het fröbelen aan een halster met leertjes, veertjes enzo om een beetje een idee te krijgen hoe het er straks met die flosjes uit ziet.
Maar vindt op die site van Sandra ook hele leuke tussen staan, maar ja kon op die site ook geen prijzen ontdekken.
www.crystal-carving.com
Heb idd net van beide 12 besteld. Komen eind volgende week ongeveer. Heb maar geen Fedex gedaan maar gewoon via de post
Ben ik nou te laat? Ik wil ook twee kleine donkere.
Neehoor, je bent niet te laat
Ik heb gewoon 24 van die dingen besteld en zie wel welke kleuren er aankomen.
Ze zijn er op zn vroegst volgende week vrijdag, foto's zal ik wel hier neerzetten.
Als je maar twee mooie bruine voor mij apart legt, ik was immers het eerste Haaaa fröbelen, een zondagstouwhalstertje maken voor Amon.
www.crystal-carving.com
Ik wil wel 2 kleine witte. Ben al lang op zoek naar die dingen in het rood of zwart. Maar die heb ik nog niet gevonden. Maar wit vind ik ook wel leuk. Hoor wel of je ze er toevallig bij hebt zitten. Kun je ze zo met het halster mee sturen tzt.
Hey zie nu pas dat er ook zwarte zijn, die heb ik nog liever dan de witte (was ik nog op naar zoek). Dus als dat mogelijk is graag .
Bladwijzers