Dank je!
ik zal eens contact opnemen, ben toch wel akelig geinteresseerd...
Welk model heb jij, Antheman? De Comfort toch?
Dank je!
ik zal eens contact opnemen, ben toch wel akelig geinteresseerd...
Welk model heb jij, Antheman? De Comfort toch?
May the horse be with you!
Je kunt ook komen proefrijden op de Comfort!Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Don't tempt me!!!!!!
Maar da's dan zo raar op een vreemd paard, dan is alles anders...
Heb jij een shorty?
May the horse be with you!
Nee, een gewone.
Past goed, vind ik zelf.
En mijn trektocht uitrusting moet mee, en mijn billen moesten er nog in.
De rest maar even over de PB, denk je niet
Merrit is een schatje ,dat weet je
Shetfan, Jeppe is nog jong toch?
Ik heb (2x) de fout gemaakt een zadel te kopen nog ver voor Fenna uitgegroeid is. Ik moet dus eigenlijk aan nr. 3 beginnen maar wacht toch nog even tot ze meer uitgegroeid is anders moet er ook nog een nr. 4 komen
Als je op zich wel tevreden bent over de barefoot zou ik die toch nog even houden tot hij zich helemaal ontwikkeld heeft. Je kan wel een betere pad kopen voor de tijd dat je er nog mee rijd, ik denk dat dat wel scheelt
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Als je paard erg rond is, helpen extra inlages in de pad niet echt lijkt me...
Maar mocht je extra opvulling nodig hebben, dan heb ik nog wel vilten inlages voor in de pad.
Ik bedoelde ook vooral een andere pad tegen het schuiven, want dat lijkt me heel irritant.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Je kunt er ook een anti slipmatje onder leggen van divoza, maar ik weet niet wat de oorzaak van het schuiven is?
Ik heb een barefoot gestest, en ik was er persoonlijk niet zo enthousiast over (maar dat is een ander verhaal) maar als ik het zo zo met het zadel op de foto, dan geeft het zadel op de foto veel meer ruggengraatvrijeheid voor het paard. Bij de barefoot lag de ruggengraat niet echt vrij eigenlijk.
Persoonlijk zou ik liever doorsparen en in een keer een goed zadel kopen, maar tja wat is goed hé. Wat voor iemand anders goed is, hoeft dat nog niet voor jou te zijn. Zadeldilemma moeilijk hoor (zit een beetje met hetzelfde probleem) Ik heb zelf een zaldi record getest en was hier heel erg tevreden over (vooral ook met de prijs, die lag volgens mij zo rond de 500 euro) helaas was de pasvorm niet zo geweldig voor mijn paardje, maar ik heb hem wel en week mogen testen. Vind ik eigenlijk een vereiste om een zadel echt goed uit te testen
Ik heb een boomloos zadel van Heather Moffett. Deze schoof wat met opstijgen, ik heb nu een anti-slipmatje van de ijslandershop en werkt perfect. Als ik met een opstapje opstijg gebruik ik het matje niet, het zadel schuift niet tijdens het rijden. En dat heb jij geloof ik wel of niet?Oorspronkelijk Geplaatst door wendytje
Kun je niet zo'n fysiopad aanschaffen die zijn een stuk dikker als de grandeur. Ze zijn wel duur maar een stuk goedkoper dan een nieuw zadel.
Bij mij schuift de boel idd. Zadel en pad schuiven los van elkaar.Oorspronkelijk Geplaatst door Linnie
Het heather moffet zadel raadde de fysio mij ook aan, maarja, dat prijskaartje.....
Physiopad zat ik ook al over te denken, en, als je een nieuw zadel hebt raak je zo'n pad volgensmij best snel weer kwijt.
'K zit weer wat te zoeken naar zadels en stuit nu op de equestor trail. Ook een heel prijzig zadel, maar er staan er best veel tweedehands op internet voor een redelijke prijs. Dan vraag ik me dus meteen weer af hoe het komt dat er zo veel verkocht worden, want als het een heerlijk zadel is, houdt iedereen het toch gewoon?
Het zadel heeft een verstelbare boom dus dat lijkt me sowieso wel wat, alleen zie ik ook dat het zadel soms verkocht wordt omdat het te lang is. Maar als je dan een kleinere inch-maat neemt is hij toch in zijn geheel korter?
Heeft iemand toevallig ervaring met dit zadel? (http://www.equestor.nl)
equestor gaat ook niet door. Ik heb met een mevrouw gebeld die er één te koop had, ze was wel heel aardig en eerlijk zei gewoon dat het zadel echt niet zou passen op mijn tinker, want het is heel lang, en dan zou 17inch misschien kunnen maar die ben ik tweedehands nog niet tegen gekomen. En nieuw zou ik hem nooit kopen want dan kan ik net zo goed meteen een heather moffett zadel kopen.
zooo, dat waren even 3 berichtjes van mij onder elkaar
Bladwijzers