Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Enya.. test je EF!

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    48
    Dagboek Berichten
    13

Re: Enya.. test je EF!

Trea, ik heb hier maar een woord voor: GEWELDIG!!!

Vooral omdat je me zo duidelijk het verschil liet zien tussen wat jij doet (smile) en ik doe (nijdig worden), terwijl we beide te maken hebben met een dominante troela . Ik ga dus maar eens diep nadenken over een effectieve fase 4 en wetende dat ik die achter de hand heb flink smilen.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

lachen verhaal dit!

Ik vind het wel heel knap dat je zo rustig kan blijven en er om kunt lachen, maarja dat zal wel komen omdat ik nog lang niet zo ver ben!

Ik vind het tegenwoordig extra interessant om jouw verhalen te lezen, dit omdat het schijnt dat Kabriche qua gedrag op jouw Enya lijkt.

Maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het nu de volgende keer gaat als je dit nog een keer zo doet, of heb je dit al geprobeerd?
    Zoja verslag s.v.p
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid mariejo's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    58

Wauww, Trea, wat mooi om te lezen hoe jij er mee omgaat, zoveel arrows heb ik nog lang niet en zou erg onder de indruk raken als die dikke dame van mij zo zou doen.

Ik herken wel wat van het gedrag, ook zo van, ze zal zich wel vergissen, we gingen naar huis, heb nu lang genoeg met jouw rondgehobbeld. Het gras wacht en dat kan morgen wel weg zijn.

Ik doe dan dus nu nog steeds alsof ik me dus vergist heb, en we gaan richting huis.
    Prendre la vie comme elle vient!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mariejo
    Wauww, Trea, wat mooi om te lezen hoe jij er mee omgaat, zoveel arrows heb ik nog lang niet en zou erg onder de indruk raken als die dikke dame van mij zo zou doen.

Ik herken wel wat van het gedrag, ook zo van, ze zal zich wel vergissen, we gingen naar huis, heb nu lang genoeg met jouw rondgehobbeld. Het gras wacht en dat kan morgen wel weg zijn.

Ik doe dan dus nu nog steeds alsof ik me dus vergist heb, en we gaan richting huis.
    Alles op z´n tijd! Jouw tijd komt ook, en dan kan je ook lachen om je paard en hoe je het vroeger deed.
    It take the time it takes..
    Ik ben er nu bijna een jaar mee bezig, en had dit 3 maanden terug nog nieteens kunnen denken.
    Bij een ander duurt het twee jaar. Het maakt niet uit.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten