Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Te snel of mag het?

Te snel of mag het?

Hey,
    ik weet, ik ben een beetje heel veel ongeduldig , maar ik vroeg me af of terwijl je nog bezig bent met de spelletjes te spelen, al mag oefenen om bv, gewoon erop hangen, zadel aandoen, eens effe een paar minuutjes erop zitten, etc.. Wat mag en wat niet, of ben ik gewoon overhaast. Ik vroeg me dit af omdat nog mensen bezig zijn er al op te gaan voor de spelletjes allemaal gekend zijn. Als je vind dat ik te snel ga, zeg maar eerlijk!!!! (maar ik heb zoon zin om erop te gaan , weet, geen goede parelli-visie !!!)
    Alvast bedankt!!
    P.s.: ik heb er al opgezeten, dus ze zijn zadelmak, bokken of dergelijke zullen ze volgens mij niet doen, en ik zou het alleen maar met Ryona doen.
    bye
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: Te snel of mag het?

Het lijkt mij verstandig niet te doen.... En dit zeg ik ook omdat ik je verhalen heb gelezen, maar mischien zijn er mensen die er anders over denken.

Ik heb voorheen altijd gewoon gereden op Kabriche, maar sinds ik serieus begonnen ben doe ik het pas als het mag, dit geeft extra motivatie om goed met je games aan de gang te gaan
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Hey,
    ok, dan wacht ik er nog even mee en ga ik gans de krokus games gaan spelen. Het zadel opleggen om fotos te maken, mag dat wel? Ow, sorry, ben weer aan het zweven. Ga maar eerst de games doen die ik al ken, zoals jullie gezegd hebben !!!! Laatmaar, vergeetmaar wat ik gezegd (geschreven) heb !!!
    bye

Ahja,
    iets vergeten: DANKJE !!!!!
    bye

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Persoonlijk denk ik dat je het aan uw paarden moet vragen of je er op mag, als ze heel leftbrained zijn, waarom zou je er dan niet opmogen? Als je wilt rijden zou ik wel eerst de 7 games eens doen en ook het rijgedeelte eens goed lezen van level 1. Zodat je nu geen foute dingen doet.

Ook voor het zadel op te leggen, waarom het niet doen Als ze heel leftbrained zijn? Ook eens in level 1 lezen hoe je een zadel op parelliwijze oplegt enzo, en dan komt dat allemaal in orde

Is uw paard echter rightbrained, NIET opstappen uiteraard. Aan welke games zit je nu al?
    Horses and Live, It's all the same to me...

Hey,
    met de pony waar ik eens mee wou proberen (maar ben van gedacht verandert, dacht aan de goede tips in een ander topic !), die is heeeeeeel lb!!!! Allebei eigelijk, maar haar vertrouw ik het meest. Deze pony heeft de eerste vier games al geleerd. Alleen heb ik het probleem dat ze nogal onoplettend is. Verbeterd dit als je langer bezig bent?
    bye

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

door meer games te kenne, en meer te varieren, word je interessanter, dus gaan ze meer op jou letten. Dus zo snel mogelijk alle games leren zou ik zo zeggen, voor je uw paarden gaat vervelen.
    Horses and Live, It's all the same to me...

Bladwijzers

Forum Rechten