Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Osteopaat voor 2x keer geweest

  1. #16
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Osteopaat voor 2x keer geweest

    Nee ik kijk niet dwars door mensen heen, gebruik mijn voelsensoren En leef me in in anderen, dus dan "lees" je vaak het heikele punt.
    Dat is ook het lekkere van Parelli, het werken ermee is al een psycholoog van jezelf zijn. Je loopt tegen al je onzekerheden aan, je gedachtengangen, en het zet je aan tot denken om tot een oplossing te komen. Hoe kan ik verandering brengen in een situatie.
    En dan helpt inderdaad een cursus of een les, want je ziet jezelf niet hoe je handelt, een ander kan je erop attenderen. En dat zet aan tot verandering.
    Maar de belangrijkste les die ik heb geleerd is genieten, en nog eens genieten. Geen frustratie meer voelen als het niet lukt, geen eisen en verwachtingen aan mezelf of Amon stellen, als het niet lukt zijn we er op dat moment niet aan toe, dus even aproach and retreat.
    Probeer van die weegschaal af te stappen, bepaal je eigen koers, je eigen stappenplan. Niet steeds kijken wat een ander doet, of waar een ander is. Dat wikken en wegen maakt je onzeker, en daarin verlies je jezelf en je eigen mening en visie.
    Vraag hulp voor dat wat je NU nodig hebt, en niet voor wat nog niet aan de orde is.
    Owwwww wat ben ik weer lekker op dreef op de vroege ochtend, kom maar weer van de bank af Reban
    Maar ik bedoel het goed hoor, zag dit punt al een tijdje aankomen, merkte het aan je antwoorden en je vraagstellingen.
    Dus hop, die lat op de grond, Kabriche onder de arm, en genieten samen, genieten van wat jullie samen al hebben bereikt.
    En laat die vriendin nog maar even lekker dressuren, jouw tijd komt wel, en wie weet wil je dan niet eens meer haha, is het rondhobbelen door dat lekkere bos bij jullie al ruim voldoende.
    www.crystal-carving.com

  2. #17
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Osteopaat voor 2x keer geweest

    thnx Brenda! Ondanks al je eigen ellende heb je je 'gevoelsensoren' nog open staan voor anderen! Bewijst weer even wat voor een topmens je bent!

    Grappig dat je zegt dat je het al aan zag komen a.d.h.v. mijn antwoorden en vraagstelling.

    Ik heb weer zin voor 10!!!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  3. #18
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Osteopaat voor 2x keer geweest

    Zo snel al hahahaha Hou dat gevoel vast he.

    Hier schijnt de zon vandaag, het is koud, maar prachtig weer voor mijn eigen latje. Ik ga vandaag mijn eigen EF weer eens testen, kijken of Amon in de mood is om me een spiegeltje voor te houden

    P.s. tel maar zeven springende emoticons, na jah plezier voor zeven is ook al heerlijk
    www.crystal-carving.com

  4. #19
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Osteopaat voor 2x keer geweest





    er waren er alweer 3 onsnapt! Kun je nagaan hoe snel ik afgeleid ben!

    Veel plezier bij Amon!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •