Hey,zoals vele van jullie onderhand wel weten is indy dus een racepony geweest. ik heb haar in de afgelopen anderhalf jaar ook aardig wat geleerd. en intussen kan ze dus met behulp van parelli toen netjes, stappen,stilstaan sturen enzo. en zelfs meestal al netjes easy draven. ik kan met haar een sprongetje maken en een buitenritje en ze loopt uit zichzelf ''nageeflijk''. MAARRRRRR nu komt het; galloperen gaat nog steeds niet. Altijd al was het zo dat als ze eenmaal had gegaloppeerd in een ''rij-sessie'' bleef ze het willen en bleef ze hard draven en de laatste tijd springt ze na het galloperen dus zelfs uit zichzelf een keer aan, dan krijg ik haar ook wel weer heel simpel terug vaak maartoch. en ik wil haar nu wel eens rustig leren galloperen maar het lukt maar niet. ik heb het geprobeerd met voltes wat wel een beetje helpt vaak. ik heb het geprobeerd met eens lekker laten uitrazen en dat hielp ook wel een klein beetje. ik heb het ook geprobeerd met elke keer als ze harder gaat galoperen wat zachter terugnemen maar dan valt te gewoon weer terug in draf. heeft iemand nog tips? want in het oude level 2 staat er eigenlijk ook niks over.
Bladwijzers