Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Grondwerk met veulen?

  1. #1
    *nieuw* Miss_Montana's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2004
    Locatie
    Koog aan de Zaan (NL)
    Berichten
    9

    Grondwerk met veulen?

    Hoi iedereen!

    Ik heb hier al eens eerder een topic geopend over het ardennerveulen Jack en het gaat dankzij jullie hulp echt heel goed met ons. Nu heb ik een vraagje aan jullie. Hij is 1,5 jaar en ik zou graag licht grondwerk met hem willen doen. Mag dat? En zo ja hebben jullie dan misschien oefeningen en tips die ik samen met hem kan gaan doen?

    Groetjes Beau
    Red Spongebob en de rest van Nickelodeon uit de klauwen van John de Mol!!!

    <!-- m -->http://www.rednickelodeon.nl/<!-- m -->

  2. #2
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Grondwerk met veulen?

    De 7 games gaan spelen! Het is lichamelijk zeker niet te zwaar voor 'm, hij zal het juist wel leuk vinden denk ik! Niet te vaak, hij is nog erg jong en hoort wat mij betreft nog gewoon lekker in het koppel te spelen, maar als je hem er dan eens per week uithaalt om dit te oefenen heb je er later veel profijt van!

  3. #3
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Grondwerk met veulen?

    inderdaad, de 7 games kunnen heel leuk zijn. laat hem misschien ook kennis maken met 'nieuwe' dingen. geluiden met bijbehorende voorwerpen. ik zeg maar wat, een plastic op de grond, radio,... voetjes leren geven. maakl wandelingen in het bos... supperveel mogelijjkheden eigenlijk. maar zeker niet overweken, geef hem de tijd om na te denken over wat hij heeft gedaan/gezien.
    veel plezier!!!

  4. #4
    Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    561

    Re: Grondwerk met veulen?

    De anderen hebben het al gezegd, maar ik zou zeker oppassen met de tijd. Zo'n jong beestje heeft maar een kort concentratievermogen en daar moet je zeker niet overheen gaan. Veel plezier met het jonge grut.
    ride like the wind

  5. #5
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    255

    Re: Grondwerk met veulen?

    Ik heb sinds augustus ook een jaarling erbij. In het begin was ze nog heel schuchter en deed ik vooral de friendly game met haar. Nu voelt ze zich al heel wat meer thuis in de kudde en wordt ze ook brutaler toe naar mensen. Dus nu vind ik het ook de tijd om wat meer games met haar te gaan doen. Zeker niet lang of uitgebreid maar gewoon een nette opvoeding.

  6. #6
    *nieuw* Miss_Montana's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2004
    Locatie
    Koog aan de Zaan (NL)
    Berichten
    9

    Re: Grondwerk met veulen?

    Jippieeeee!!! Het lijkt me echt leuk om de seven games te gaan doen! Ik ga meteen heel hard studeren! en ik zal me eraan houden dat ik hem niet ga overwerken!

    Bedankt voor de tips iedereen!!!
    Red Spongebob en de rest van Nickelodeon uit de klauwen van John de Mol!!!

    <!-- m -->http://www.rednickelodeon.nl/<!-- m -->

  7. #7

    Re: Grondwerk met veulen?

    hoi iedereen,
    zelf ben ik ook begonnen met de games met mijn veulen hij is pas 7 maanden maar het gaat hardstikke goed!
    zolang je het maar niet te vaak en te lang met hem bezig bent.
    ik doe het 2 a 3 keer in de week voor maximaal 15 min.
    heb er nu al profijt van. geweldig.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •