Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Poep ruimen

  1. #16
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Poep ruimen

    Tsja, bij ons staan er 7 paarden op 2 straatjes en er zijn maar een paar mensen die het 1 a 2 keer per week doen... Waaronder ik, maar ik ben ook degene die ze het meeste buiten en binnen zet
    (hoe bedoel je gefrustreerd )
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  2. #17

    Re: Poep ruimen

    bij ons staan er ook 6 of 7 ruinen het straatje vol te poepen iedere dag, maar vooral bij droog weer is het zo geschept, bij regen ligt er meer modder en is het zwaarder, maar nu doe ik het in een kwartiertje

  3. #18
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Sint Michielsgestel
    Berichten
    401

    Re: Poep ruimen

    Ik sta op een pensionstalling, waar (bijna) dagelijks stront word geruimd. Gewoon met kruiwagentje de wei over. Kost voor 14 paarden (behalve Ráka staan ze alleen overdag buiten) elke dag ongeveer een half uurtje, (3HA 2 kruiwagens) en ik denk dat het wel veel beter is voor het gras, en de ponnies staan niet in stront dus ik vind het de investering meer dan waard.
    Groetjes Eline
    until we have found the warmth of the sun
    until we are one... the Children of the Sun

  4. #19

    Re: Poep ruimen

    Op dit moment staat mijn paardje nog in pension en de mest blijft gewoon in de wei liggen. Ze staan met 5 ruinen op één wei, alleen een paar uurtjes overdag. Een of twee keer per jaar wordt de wei gesleept. In de toekomst komt mijn paardje aan huis te staan en ga ik ook met een kruiwagen aan de slag.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •