Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: statisch paard

Re: statisch paard

Weet je volgens mij heeft het ook met de structuur van het haar te maken. Ik bedenk me net, ze zijn allemaal aan het verharen de onze.

De haartjes die gisteren bleven plakken waren de ondervacht haren, de zachte donshaartjes dus. Bij het kroelen kwam er heel wat af en vormden een zachte bol en kropen zo via mijn mouwen olhoog. Bij de paarden bleven ze opgerold aan hun tanden hangen.
    Parelli Natural Horsemanship:
    Waarom we begonnen zijn met paarden

kijk eens op onze website <!-- w -->http://www.plankenbrughoeve.be<!-- w -->!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door haidi
    Bij de paarden bleven ze opgerold aan hun tanden hangen.
    Erg grappig omschreven, wil daar wel graag een foto van .

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie
    Iemand al een site geschikt voor een absolute leek op dit gebied gevonden?
    Niemand nog?
    Jammer, Novia woont onder een hoogspanningsmast, en ik denk eigenlijk dat IK daar meer last van heeft als zij, maar als er iemand is die dat kan bewijzen?
    Plakkende haren heb ik geen last van.
    Noop staat wel onder een deken, en heeft geen ijzers.
    Okee, ik zit zelf na het poetsen momenteel wel onder de haren, maar dat is gewoon omdat er zoVEEL vanaf komt lijkt me.

Novia woont onder een hoogspanningsmast, en ik denk eigenlijk dat IK daar meer last van heeft als zij, maar als er iemand is die dat kan bewijzen?
    toevallig (nou ja... niet echt) weet ik dat de universiteit van Wenen daar een inderzoek naar heeft gedaan, omdat er daar nogal wat Norikers onder hoogspanningsmasten stonden.
    De uitkomsten zal je er ongetwijfeld op kunnen vragen.
    Ik weet de details niet meer (ht is al jaren geleden), alleen dat het niet gusntig was, zij hebben de paarden verplaatst en ik heb een keer hele leuke stalling (in NL) afgewezen omdat de weilanden onder die masten lagen.

Ik ga eens speuren naar info, dank je!

Bij ons in de buurt zijn overigens ook vergunningen voor nieuwbouw/uitbreiding van een school afgewezen omdat die onder (of heel dichtbij) een hoogspanningsmast zouden komen.

Soms maak ik me er zorgen om, meestal eigenlijk niet.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten