Oorspronkelijk Geplaatst door
lila
Oorspronkelijk Geplaatst door
blue_star
Ik heb dan wel begeleiding en krijg zoveel mogelijk advies als ik wil maar toch wil ik jullie kant eens horen.
a: Je hebt veel begeleiding, maar het probleem is er nog, dus de begeleiding is op dit punt niet goed.
b. Er zijn meerdere plekken waar je de benen van je paard kan afspuiten, gewoon een kwestie van een langere tuinslang kopen.
c. Je hebt onze kant gehoord (ben het zeer eens met de gegeven reacties). Begrijp dus niet waarom je je verzet niet opgeeft en er eens naar luistert. Als je van dit probleem afwilt tenminste. Alles wat jij tot nu toe hebt geprobeerd op jouw manier met jouw begeleider zet geen zoden aan de dijk. Tijd om het roer om te gooien lijkt me.
d. Er zit een opbouw in het PNH programma met een reden. Dat moet je voor nu gewoon maar even accepteren, als je verder bent snap je het waaróm. De vaardigheden uit eerste games heb je nodig om de andere games te kunnen doen. Da's een basis.
Ik snap je frustratie, die voelt je paard ook. Om dit probleem op te lossen zal de verandering van jouw kant moeten komen. Kijk dus goed wat Conrad doet, hóe hij dat doet, hoe hij erbij kijkt. Neem het desnoods op en kijk er thuis minutieus naar. En vraag aan Conrad om jou te helpen dat JIJ het doet. Daar leer je van. Het lijkt erop dat je paard eerder een probleem heeft met jou dan met de douche. Hoop dat je begrijpt wat ik daarmee bedoel, ik hoop echt dat het je gaat lukken!
Bladwijzers