NEE echt????Oorspronkelijk Geplaatst door Chrissie
naja juist...ik ga ze niet uit de weg hoor. Maar ik ga niet gezellig met ze over longeren praten als ik daar ene hele andere mening over heb,. Eigenlijk heb ik ook geen behoefte meer om die mening uit te leggen. Kun jij daar nog wel de energie voor opbrengen?Je moet juist met de "normals" omgaan. Zo kunnen ze goed zien hoe een ander het doet en pikken daar mischien iets van op wat ze dan zelf gaan gebruiken.
Ow wel eens opzich. Had het daar nog over met DEef tijdens de buitenrit..Zelf heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte meer om op andermans paard te rijden...Vroeger toen ik nog gewoon op een manege reed wel maar nu... Het heeft toch geen zin. Ik voeg niks toe aan de training van het paard, als ik er al op ga dan is het alleen om te voelen hoe het paard reageerd bijv.Als ik wel eens bij iemand ben, tijdens een les, cursus, workshop, vakantie of gewoon dan stap ik ook wel op een pony/paard die gezadels is en met een bit gereden wordt. Het is dan wel niet mijn methode, maar dat gaat me toch echt een beetje te ver.
[/quote]
Bladwijzers