Heey,
Ik heb een vz-pony, nu ong. 8 maanden.. Sinds 3 maanden rijd ik er ook op, meestal 3 keer per week. Omdat ze spat heeft gehad en wat nu gestopt is, kunnen we weer opbouwen. Verder heel verhaal.
We moesten toen alleen stappen op harde weg. Dus buiten. Bij de eigenaar die haar al een hele tijd heeft, deed ze niets, bij mij dus wel. En dat begreep ik ook wel, ze vertrouwt dus niet zomaar iemand.. Dat vindt ik eigenlijk ook leuk aan haar. Maargoed; het gaat nog steeds niet echt super vind ik zelf, het is wel wat beter geworden, maar ik moet wel met thiedeman naar buiten, wat ik eigenlijk ook niet zo heel super vindt.. Niet dat ie strak zit ofzo, juist niet.
Het probleem is dus; ik zou wat meer vertrouwen van haar willen, maar weet niet precies hoe ik dat nou krijg ,NH en dat soort dingen daar ga ik niet aan beginnen, denk niet dat de eigenaar dat goed vindt hehe.
Ik poets dr wel vaak, minstens een half uur altijd. Ga ook vaak met dr grazen enzo, dus het is niet alleen rijden. In dr stal als ik aan kom lopen is ze zowiezo nooit vrolijk, alleen als ik eten heb. Dat geef ik niet vaak, dan is het alleen maar voor het eten.. Eigenaar zegt trouwens dat het vertrouwen wel zal groeien.. Maarja, dat zal nog wel lang duren.
Iemand misschien andere tips?
* toch wel beetje dringend dus hoop dat er snel wordt gereageerd
Sites met tips ook welkom.
Bladwijzers