Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 40

Topic: te lui om op te zadelen

  1. #16
    *nieuw*
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Best ( omg. Eindhoven )
    Berichten
    14

    Re: te lui om op te zadelen

    ik ben bokt.nl gewend, maar ik denk dat deze site veel gezelliger is...weet niet krijg zo'n indruk.
    dat het allemaal niet zo onpersoonlijk is, of zit ik er helemaal naast?
    Werkelijke liefde begint, waar niets wordt terugverwacht

  2. #17
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: te lui om op te zadelen

    Als je je gedraagt hahahahaha dan is het hier heel gezellig, zo niet dan krijg je met ons drakerige, oervervelende, zeurende, onzinuitkramende, niet helemaal tof in bovenkamertje, moddies te maken
    Welkom Linda-D op ons kneuterige forum, en sukses bij het uitspitten, dat heb ik ook dagen gedaan een jaar geleden

    En weer ontopic, ik heb echt nog de BBP nodig anders glibber ik er geheid af bij de eerste versnelling, maar herken de luiheid van het pakken van een zadel. Ik ben al zo blij dat ik van het stomme hoofdstel verlost ben, ten alle tijden een halster om mee te rijden
    www.crystal-carving.com

  3. #18
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: te lui om op te zadelen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door linda_davino
    ik ben bokt.nl gewend, maar ik denk dat deze site veel gezelliger is...weet niet krijg zo'n indruk.
    dat het allemaal niet zo onpersoonlijk is, of zit ik er helemaal naast?
    Is ook zo, het is hier (meestal) super gezellig en ik denk dat een hoop mensen elkaar in real life ondertussen ookal wel kent. En dan komen er soms grappig lange lekker lollige verslagen voorbij van die meetings.

  4. #19
    *nieuw*
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Best ( omg. Eindhoven )
    Berichten
    14

    Re: te lui om op te zadelen

    Werkelijke liefde begint, waar niets wordt terugverwacht

  5. #20
    Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    bennekom
    Berichten
    544

    Re: te lui om op te zadelen

    Ik rij ook graag zonder zadel, en heb geen last van Pathos nogal hoge schoft. Maar paardlief vindt dat ik kriebel dus staat zonder zadel om de 30 meter stil om zeer uitgebreid te gaan krabben. Onder mijn been. Of in mijn been, als ik het niet snel genoeg wegtrek. Als ik meehelp krabbelen wordt dat zeer gewaardeerd, maar 30 meter verder is de jeuk toch weerondraaglijk geworden.
    Dus nou rij ik op een los zadeldekje dat ik met een longeersingel op z'n plaats hou (wordt die singel tenminste ook nog 'ns gebruikt). Werkt prima.

  6. #21
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: te lui om op te zadelen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door linda_davino
    Ook voor mij heeel herkenbaar!
    Ik sjok ook liever zonder zadel door het bos, dan dat ik dat zware ding op moet tillen
    alleen pikken die haren altijd door mijn rijbroek heen, hebben jullie dat ook?
    groetjes
    Ik heb gelukkig een rijbroek met nep-leren kont: ideaal, daar prikt niets doorheen!
    Ik rij alleen bijna nooit zonder zadel: Kel heeft absoluut geen vlakke gangen (ook moeilijk doorzitten) en nog niet zo lang geleden reed ik nog dressuur: Kel vond het zelf ook niet zo lekker dat gehobbel van mij en verstrakte dan helemaal. Dan gaf ik het maar weer op en ging weer met zadel verder! Binnenkort toch maar eens aan de bbp, dan kan ik er ook over meepraten!!

  7. #22
    *nieuw*
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Best ( omg. Eindhoven )
    Berichten
    14

    Re: te lui om op te zadelen

    hey
    sorry dat ik t vraag , maar wat is bbp?
    ( ben nieuw hier en weet die afkortingen nog niet zo goed )

    ik kon eerst ook totaal niet doorzitten, maar nu ik ergens gelezen heb dat lichtrijden juist zwaar is voor het paard, ben ik het toch maar gaan leren!
    en nu wil ik alleen nog maar zonder zadel rijden
    Werkelijke liefde begint, waar niets wordt terugverwacht

  8. #23
    Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Zwaagdijk-Oost
    Berichten
    939

    Re: te lui om op te zadelen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door linda_davino
    hey
    sorry dat ik t vraag , maar wat is bbp?
    ( ben nieuw hier en weet die afkortingen nog niet zo goed )

    ik kon eerst ook totaal niet doorzitten, maar nu ik ergens gelezen heb dat lichtrijden juist zwaar is voor het paard, ben ik het toch maar gaan leren!
    en nu wil ik alleen nog maar zonder zadel rijden
    bareback pad

  9. #24
    *nieuw*
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Best ( omg. Eindhoven )
    Berichten
    14

    Re: te lui om op te zadelen

    oke tnkx haha
    Werkelijke liefde begint, waar niets wordt terugverwacht

  10. #25
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: te lui om op te zadelen

    Leuk topic dit! Tja als je niet zonder zadel durft zoals ik, dan heb je geen keus en wordt je niet lui hahahahaaha

    Maar ben nu stapje voor stapje aan het leren en denk dat ik straks ook zo wordt, ben ook lui aangelegd
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  11. #26
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: te lui om op te zadelen

    Vandaag weer zo lekker gereden hahaha zonder zadel.
    Timber begon te bokken in galop hahaha lag helamaal in een deuk . Dat is de enige gang waarin ze dat soort dingen flikt en ik had ook geen halster of hoofdstel dus haar hoofd tussen haar benen steken was aardig makkelijk maar ik was vastberaden te blijven zitten en dat lukte ook Dat soort akties zijn meteen heel goed voor mijn zit dus ik ben weer lekker getraind in zitlessen door Timber .
    Denk dat ik maar rodeo cowboy ga worden ipv PNH-er
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  12. #27
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: te lui om op te zadelen

    Hehe weer zo'n tof topic!
    Ik ben ook zo lui! Bij mij is wel het probleem dat ik mij ernorm opspan en Bailey heel harde gangen heeft (ook onregelmatig tempo). Zonder zadel blijft het dus bij stappen... Het nadeel is wel als ik met het zadel aankom dat Bailey al denkt van ohneeeeeeee!!! draven!!
    Nuja mijn droom is om zonder zadel te kunnen rijden Wie weet ooit...

    Groetjes,
    Jolijn

  13. #28
    Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    367

    Re: te lui om op te zadelen

    Oh ja hoor, hier heb ik ook wel heel vaak last van
    No one can teach riding as well as a horse.

  14. #29
    Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    1.987

    Re: te lui om op te zadelen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jolijn89
    Hehe weer zo'n tof topic!
    Ik ben ook zo lui! Bij mij is wel het probleem dat ik mij ernorm opspan en Bailey heel harde gangen heeft (ook onregelmatig tempo). Zonder zadel blijft het dus bij stappen...
    Haha, heel herkenbaar. Jeppe heeft ook van die vreselijke gangen als 't om zonder zadel rijden gaat. (http://pic1.picturetrail.com/VOL1132/40 ... 100618.jpg let op dat voorbeen).
    Het probleem is dus dat zijn galop wel ver-ruk-ke-lijk is, maarja, om nou heel de tijd te galloperen

  15. #30
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: te lui om op te zadelen

    Hehe ja lastig he! Met Bailey kan ik nog niet galopperen! Tenzij hij zo eerst een hele tijd heeeel snel draaft Wanneer hij dan uiteindelijk in galop is bokt hij
    Vroeger reed ik wel altijd zonder zadel met mijn pony. Die had fijne gangen

    XxxJolijn

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •