ik ben bokt.nl gewend, maar ik denk dat deze site veel gezelliger is...weet niet krijg zo'n indruk.
dat het allemaal niet zo onpersoonlijk is, of zit ik er helemaal naast?
ik ben bokt.nl gewend, maar ik denk dat deze site veel gezelliger is...weet niet krijg zo'n indruk.
dat het allemaal niet zo onpersoonlijk is, of zit ik er helemaal naast?
Werkelijke liefde begint, waar niets wordt terugverwacht
Als je je gedraagt hahahahaha dan is het hier heel gezellig, zo niet dan krijg je met ons drakerige, oervervelende, zeurende, onzinuitkramende, niet helemaal tof in bovenkamertje, moddies te maken
Welkom Linda-D op ons kneuterige forum, en sukses bij het uitspitten, dat heb ik ook dagen gedaan een jaar geleden
En weer ontopic, ik heb echt nog de BBP nodig anders glibber ik er geheid af bij de eerste versnelling, maar herken de luiheid van het pakken van een zadel. Ik ben al zo blij dat ik van het stomme hoofdstel verlost ben, ten alle tijden een halster om mee te rijden
www.crystal-carving.com
Is ook zo, het is hier (meestal) super gezellig en ik denk dat een hoop mensen elkaar in real life ondertussen ookal wel kent. En dan komen er soms grappig lange lekker lollige verslagen voorbij van die meetings.Oorspronkelijk Geplaatst door linda_davino
Ik rij ook graag zonder zadel, en heb geen last van Pathos nogal hoge schoft. Maar paardlief vindt dat ik kriebel dus staat zonder zadel om de 30 meter stil om zeer uitgebreid te gaan krabben. Onder mijn been. Of in mijn been, als ik het niet snel genoeg wegtrek. Als ik meehelp krabbelen wordt dat zeer gewaardeerd, maar 30 meter verder is de jeuk toch weerondraaglijk geworden.
Dus nou rij ik op een los zadeldekje dat ik met een longeersingel op z'n plaats hou (wordt die singel tenminste ook nog 'ns gebruikt). Werkt prima.
Ik heb gelukkig een rijbroek met nep-leren kont: ideaal, daar prikt niets doorheen!Oorspronkelijk Geplaatst door linda_davino
Ik rij alleen bijna nooit zonder zadel: Kel heeft absoluut geen vlakke gangen (ook moeilijk doorzitten) en nog niet zo lang geleden reed ik nog dressuur: Kel vond het zelf ook niet zo lekker dat gehobbel van mij en verstrakte dan helemaal. Dan gaf ik het maar weer op en ging weer met zadel verder! Binnenkort toch maar eens aan de bbp, dan kan ik er ook over meepraten!!
hey
sorry dat ik t vraag , maar wat is bbp?
( ben nieuw hier en weet die afkortingen nog niet zo goed )
ik kon eerst ook totaal niet doorzitten, maar nu ik ergens gelezen heb dat lichtrijden juist zwaar is voor het paard, ben ik het toch maar gaan leren!
en nu wil ik alleen nog maar zonder zadel rijden
bareback padOorspronkelijk Geplaatst door linda_davino
oke tnkx haha
Leuk topic dit! Tja als je niet zonder zadel durft zoals ik, dan heb je geen keus en wordt je niet lui hahahahaaha
Maar ben nu stapje voor stapje aan het leren en denk dat ik straks ook zo wordt, ben ook lui aangelegd
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Vandaag weer zo lekker gereden hahaha zonder zadel.
Timber begon te bokken in galop hahaha lag helamaal in een deuk . Dat is de enige gang waarin ze dat soort dingen flikt en ik had ook geen halster of hoofdstel dus haar hoofd tussen haar benen steken was aardig makkelijk maar ik was vastberaden te blijven zitten en dat lukte ook Dat soort akties zijn meteen heel goed voor mijn zit dus ik ben weer lekker getraind in zitlessen door Timber .
Denk dat ik maar rodeo cowboy ga worden ipv PNH-er
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Hehe weer zo'n tof topic!
Ik ben ook zo lui! Bij mij is wel het probleem dat ik mij ernorm opspan en Bailey heel harde gangen heeft (ook onregelmatig tempo). Zonder zadel blijft het dus bij stappen... Het nadeel is wel als ik met het zadel aankom dat Bailey al denkt van ohneeeeeeee!!! draven!!
Nuja mijn droom is om zonder zadel te kunnen rijden Wie weet ooit...
Groetjes,
Jolijn
Oh ja hoor, hier heb ik ook wel heel vaak last van
No one can teach riding as well as a horse.
Haha, heel herkenbaar. Jeppe heeft ook van die vreselijke gangen als 't om zonder zadel rijden gaat. (http://pic1.picturetrail.com/VOL1132/40 ... 100618.jpg let op dat voorbeen).Oorspronkelijk Geplaatst door Jolijn89
Het probleem is dus dat zijn galop wel ver-ruk-ke-lijk is, maarja, om nou heel de tijd te galloperen
Hehe ja lastig he! Met Bailey kan ik nog niet galopperen! Tenzij hij zo eerst een hele tijd heeeel snel draaft Wanneer hij dan uiteindelijk in galop is bokt hij
Vroeger reed ik wel altijd zonder zadel met mijn pony. Die had fijne gangen
XxxJolijn
Bladwijzers