Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 40 van de 40

Topic: te lui om op te zadelen

  1. #31
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Sint Michielsgestel
    Berichten
    401

    Re: te lui om op te zadelen

    Whihihi, ik ben ook al zo lui
    Dan gaat het grondwerk zo lekker, dan ben ik wel GEK om even naar binnen te lopen om het zadel te halen
    Buiten doe ik eigenlijk alleen kleine rondjes en niet te ver van huis zonder zadel, dan is de kans niet zo groot dat Ráka de extra-extra turbo erop zet
    Want dan zit ik toch liever met zadel... hoe lui ik ook ben
    until we have found the warmth of the sun
    until we are one... the Children of the Sun

  2. #32
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: te lui om op te zadelen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rakeltje
    Dan gaat het grondwerk zo lekker, dan ben ik wel GEK om even naar binnen te lopen om het zadel te halen
    Hihi ja! Eventjes offtopic Na grondwerk is de band tussen mij en Bailey goed. Wanneer ik eventjes weg ga is dat precies al veel minder... Hebben jullie dat ook?

    XxxJolijn

  3. #33
    Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    834

    Re: te lui om op te zadelen

    Nee, met sunny heb ik daar geen last van. Die staat (on)geduldig te kijken wanneer ik nou eens terug kom. Tenzij ollie net in de bak gegeten heeft, want dan liggen er nog kruimels... En tja, dan ben je een shetlander, of niet he

    Met rijden ben ik ook zeer lui. Ik zal het nog sterker vertellen, zonder zadel heb ik veel minder last van mn rug en mn houding is veel beter dan wanneer ik met zadel rij. Sunny ontspant dan ook veel beter onder me, en ik kan veel meer meegaan in zn bewegingen.
    "Helaas" ben ik nu met mn blonde hoofd gaan mennen... enig idee hoeveel van die riempjes je dán wel niet vast moet maken? Brrr... Heb de neusriem er al afgehaald, en met het bitje er al voor gezorgd dat er geen kinketting bij zit, maar toch blijven er nog veeeeeel riempjes over. Nja, straks een wagen met rem... dan kan de broek er ook af. Scheelt weer wat riempjes he

    Groetjes, Lacuna

  4. #34
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: te lui om op te zadelen

    IK bof echt met Timber want zij heeft echt heerlijke gangen
    En een mega balans dus ik kan alle kanten uithangen of ophobbelen zij blijft in hetzelfde ritme en balans doordraven .
    Voordeel van een dressuurpeerd he Hoewel zij weer het nadeel heeft van het proberen te bokken als ik zonder zadel rij en dan lekker gemeen ook met haar koppie tussen haar benen............Maar gelukkig is dat meestal erg lachen, ik ben er gelukkig nog niet afgevallen *klopt af op houte tafel
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  5. #35
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: te lui om op te zadelen

    Wahaha ja ik ben al eens van Bailey gevallen vanuit stilstand Ik vroeg hem te stappen en hij bokte heel hard Ik lag dan op mijn rug juist onder zijn hoofd en hij keek zo 'wat doe jij daar nu??!'

  6. #36
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: te lui om op te zadelen

    Die truc ga ik maar niet aan Timber vertellen Ben bang dat ik dan nl. weer actief moet worden en moet gaan opzadelen want als ze dat eenmaal door heeft..........
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  7. #37

    Re: te lui om op te zadelen

    ja ik ben ook zo'n luiwammes.

    Zelfs met mijn 3 jarige waar ik pas 2x op gezeten had spring ik zo via de voerton erop en hupla lekker bloot

    Met zijn moeder reed ik ook vaak zonder zadel en in het bos met een barebackpad ideaal

  8. #38
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Re: te lui om op te zadelen

    Ben ik dan het toppunt van luiheid?
    Ik heb niet eens een zadel oid.

  9. #39
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: te lui om op te zadelen

    Haha hier nog zo een hoor!
    Nu is het wel zo dat ons zadel niet goed ligt, dus rijd ik sowieso bijna nooit met zadel (en als het zadel er dan écht op moet, dan de western, die ligt altijd nog een stuk beter dat dat engelse ding)
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  10. #40

    Re: te lui om op te zadelen

    hmm momenteel rij ik ook zonder zadel op m`n 3 jarige (past niet meer die zadel , begint massa te krijgen :-s )

    gelukkig blijft hij netjes staan met opstappen haha hij is 170 groot (ikke maar 160 :-p) dus een krukje is wel nodig

    en alleen met neck rope rij ik (poging tot) door de rijbak
    that`s the spirit

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •