Ik heb ze naar je gemaild!
Ik heb ze naar je gemaild!
Weer een nieuwe : Clipping savvy with Pat.
Hihi, hoe hij mensen met elektrische scheerapparaten nadoet, ziet er erg overdreven uit, maar hij heeft wel gelijk. Zodra iemand weet dat zijn/haar paard iets eng vind, gaan ze zelf ook gelijk al raar doen..
Die podcasts zijn echt leuk. Ik heb de laatste 3 gezien, als er iemand anders nog andere heeft: ik zou het zeker niet erg vinden ze toegemailt te krijgen haha.
Myukii_@hotmail.com
Ik heb er nog een flink aantal online staan, maar niet allemaal had niet meer genoeg ruimte.
http://nienke.doubleyou-interactive.nl/
zelfde probleem.Oorspronkelijk Geplaatst door dexter
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Hmm, als ik ze normaal kijk (op parelli.com) heb ik beeld&geluid, maar hier alleen beeld.. Jammer zeg! Hij speelt het wel in het goede programma enz.Oorspronkelijk Geplaatst door Funnygirl
Ze kunnen echt alleen in quicktime bekeken worden aangezien ze speciaal daarvoor gemaakt zijn. Ik kan binnenkort wel eens alle filmpjes tot nu toe omzetten naar media player formaat, dat kunnen de meeste mensen zo openen.
Ik heb alleen niet genoeg opslag ruimte online ervoor. Maar ik stem wel even met Callippo af dat zij ze dan ergens bij elkaar zet. Evi misschien tijd voor een ftp accountje zodat ik ze elke week zelf op jouw sever kan zetten. Zou wel een hoop gedoe schelen
Ik vind 't hele leuke , leerzame filmpjes , maar ik kan ze alleen via http://nienke.doubleyou-interactive.nl/ zien .
De latere filmpjes heb ik nog niet gezien , behalve "voetjes oppakken" , maar ik kan ze helaas niet opslaan .
Ik hoop dat de andere filmpjes hier ook nog komen te staan .
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
Ik heb ff geen plek meer, maar komt in orde zodra ik Callippo spreek. Ik heb alle filmpjes hier nog lokaal staan.
Ben nog zoekende naar de volgende weken.
Week 14 (dit was de 1e)
Week 23 en 24
Week 26
Wie o wie ???
Wil er namelijk 1 film van maken.
Fer
Ah super! Dat gaat een héle fijne film wordenOorspronkelijk Geplaatst door Fer
Ik heb even alle filmpjes tot nu toe in 1 grote zipfile van 250 mb online gezet.
Podcasts.Zip by Bigupload.Com
Even 30 seconden afwachten tot de teller op 0 staat en dan de code van het plaatje intoetsen. Vervolgens druk je op download.
Handige donder ben je toch! 250 mb..... wauw !.
En Fer....ga je voice-overs doen? Lijkt me geweldig als jij Pat gaat nasynchroniseren
Hee, wat goed! Mijn laptopje is aan het stampen
Alvast bedankt voor het hapklaar maken voor ons computerleken, haha.
Graag gedaan
Bladwijzers