hoi, bij mij lukt het nog steeds niet om ze af te spelen. Ik heb quick time op m'n pc, ik heb alle filmpjes van nienke gedownload, maar het lukt niet, ik krijg alleen geluid en geen beeld. Kan iemand me aub helpen?
hoi, bij mij lukt het nog steeds niet om ze af te spelen. Ik heb quick time op m'n pc, ik heb alle filmpjes van nienke gedownload, maar het lukt niet, ik krijg alleen geluid en geen beeld. Kan iemand me aub helpen?
Wat lastig Julie, anders spreken we er eens over op msn.
Ik heb het ook donderwolke.. Op de parellisite zelf lukt het wel, maar de filmpjes van nienke hebben alleen geluid.
Dat betekent dat de webplayer van Quicktime (itunes) dus wel werkt en lokaal blijkbaar niet. kan vele oorzeken hebben en als het installeren van de nieuwe itunes niet helpt is het lastig om te achterhalen wat het probleem is.
Ik ben ze op dit moment aan het omzetten naar wmv het formaat van de windows media player.
Ik zal ze vrijdag uploaden vanaf mijn werk, dat gaat tenminste lekker snel.
Er is weer een nieuwe: high headed horses!
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Die vind erg leuk!
evi, heb je ze al op de server staan?
heb alleen die van nienke en de laatste (high headed). heb eindelijk quicktime op mn compie.
Nou daar komen ze dan.
De podcasts tot nu toe (op de laatste na want die heb ik nog niet omgezet) omgezet naar windows media formaat en dus gewoon af te spelen in de windows media player.
Podcast_approaching_a_tied_horse.Zip by Bigupload.Com
Podcast_approaching_your_horse_with_savvy.Zip by Bigupload.Com
Podcast_clipping_with_savvy.Zip by Bigupload.Com
Podcast_comfortable_in_company.Zip by Bigupload.Com
Podcast_haltering_savvy.Zip by Bigupload.Com
Podcast_hills_the_savvy_way.Zip by Bigupload.Com
Podcast_injection_savvy.Zip by Bigupload.Com
Podcast_leading_your_horse.Zip by Bigupload.Com
Podcast_linda_deep_seat.Zip by Bigupload.Com
Podcast_ors_pat.Zip by Bigupload.Com
Podcast_picking_up_your_horse_feet.Zip by Bigupload.Com
Podcast_riding_near_roads.Zip by Bigupload.Com
Podcast_squeeze_game_tips.Zip by Bigupload.Com
Podcast_stirrup_savvy.Zip by Bigupload.Com
Podcast_trailriding_tips.Zip by Bigupload.Com
Even 30 seconden afwachten tot de teller op 0 staat en dan de code van het plaatje intoetsen. Vervolgens druk je op download.
(en hier dan nog even bovenstaande files in 2 downloads. Scheelt weer een boel handelingen voor de mensen die ze allemaal in 1 x willen downloaden.
Podcasts_converted_to_wmv_part_1.Zip by Bigupload.Com
Podcasts_converted_to_wmv_part_2.Zip by Bigupload.Com
Jipiiiii die van wmv lukken!! Dankjewel Nienke, 1000x dank!
xxx julieke
Ja hoor, heb ik weer! Was helemaal blij dat ik die filmpjes allemaal met beeld én geluid kon bekijken, geeft hij deze melding!Unfortunately, the number of Download Slots for your area are exhausted. Please Bookmark and try again later
In ieder geval toch bedankt van het online zetten van de filmpjes, echt helemaal super!
Er is weer een nieuwe (release datum = 2 aug.). Het waaróm je je paard zijwaarts over de tonnen wilt leiden ontgaat me wel een beetje . Is dat om het puur zijwaarts gaan te trainen (niet achteruit en niet vooruit)?
Wie kan mij die van vorige week even doorsturen die over high headed horses.
Heb ik even gemist
nienke@abyforest.nl
ik waag een poging Nienke!
*edit, hij krijgt 'n niet weg helaas, hij is nu een uur bezig, de stoom komt eruit . Hopelijk kan iemand anders je helpen!
Waar staat die van het zijwaarts?
Gewoon, waar de podcasts altijd staan!
http://podcast.parelli.com/Parelli%20Na ... dcast.html
Bladwijzers