..en??? Ik ben naarstig op zoek naar 'high headed horse' dus ik hoop dat het gelukt is!!!!
..en??? Ik ben naarstig op zoek naar 'high headed horse' dus ik hoop dat het gelukt is!!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Het is gelukt!
hmmm.... how interesting....
Hoe doe je dat dan met MSN? Dan kan je blijkbaar grotere files versturen? Fijn dat het gelukt is, ben niet veel online geweest, dus kon Nienke niet goed helpen aan de high headed horses!
Volgens mij is er geen limiet aan de grootte van de files die je kunt versturen met MSN. Je moet alleen een hoop geduld hebben, want erg snel gaat het niet.
Heb wel eens bijna een gig verstuurd via de msn
gelukkig via snel netwerk van de universiteit.
Stond eronder iets van: met een 56k modem duurt dit ongeveer 4263 uur
Lekker off-topic trouwens.
Zouden ze niet een keer alle pod-casts verzamelen op hun site om te downloaden? Of in 1x uitbrengen op een dvd'tje?
Dat laatste zal er wel een keer in zitten, maar voor niets gaat de zon op... Beter nu bijhouden, nu het nog gratis is!
Zie onderaan voor de actuele post.
Whoepie!!!
hee, ik kan alleen de nieuwe zien
snap er niets van. Maar,ja beter iets dan niets
O getver hij heeft de files eruit gegooid, dat doet ie als ze 30 dagen niet gedownload zijn.
Ik heb ze opnieuw geupload en nieuwe links geplaatst in mijn berichtje hierboven.
Modjes en Admin is het misschien een idee om in het parelli of fotohoekje een gesloten sticky te maken, waar ik de lijst in kan zetten en wekelijks kan aanvullen. Ik denk dat veel mensen ze op deze plek niet zullen zien.
De kans dat ze dan 30 dagen niet gedownload worden waardoor ze worden verwijderd is dan een stuk kleiner.
Er is weer een nieuwe....A Cowboy Like No Other .
Duurt alleen vreselijk lang om te downloaden .
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
aaah geweldig nienke
Die nieuwe is idd heel erg lang!! Ben benieuwd.
Top Nienke al de bestandjes hier, lijkt me een goed idee daar een soort sticky van te maken!!
Ik heb ze nu allemaal! Ben er super blij mee!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers