En de laatste (staat hierboven ook in de lijst).
Podcast_parelli_6_sept_2006__a_cowboy_like_no_othe r.Zip by Bigupload.Com
Hij is trouwens groot. In WMV format komt ie op ruim 110 mb
En de laatste (staat hierboven ook in de lijst).
Hij is trouwens groot. In WMV format komt ie op ruim 110 mb
De podcast van deze week vind ik geweldig!!!
Maar zie ik nu geen blinkende dingen onder Magic en Kasper??? Dat valt me even tegen van die Natural Cowboy!!!!!
"Dromen komen uit..."
Nu ik de nieuwe Itunes 7 geïnstalleerd heb, zijn al mijn Podcasts verdwenen. Dit als waarschuwing voor anderen.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Kijk even in i-tunes bij de filmpjes ipv de podcasts, volgens mij staan er een aantal daar. Had hetzelfde probleem, maar heb ze, dacht ik, allemaal nog?
Volgens mij kan ik ze nu allemaal downloaden via de US-savvy club. Weet alleen niet zo goed hoe, want ze openen in een apart schermpje en ik heb geen opties daar met mn rechter muistoets...
Er is weer een nieuwe - crowding horses
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
In WMV formaatOorspronkelijk Geplaatst door Marianne
Crowding_horses_with_linda.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Nienke, echt zo hartelijk bedankt dat je het elke week op je neemt om die dowloads hier te plaatsen. Ik ben er super blij mee. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt want ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd om de podcasts zelf ook te downloaden maar het lukt me niet.
ik kon het eerst ook niet... via Nienke zou het wel kunnen wil het niet dat mijn pc schrikt van de grootte en dan vastloopt :\ nouja bijna komt mijn eigen computer hier heen en dan heb ik een hoop te kijken
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Graag gedaan hoor het is een kleine moeite als je er eenmaal handigheid in hebt.Oorspronkelijk Geplaatst door skey
Ik download ze in quicktime formaat en zet ze daarna om naar windows media formaat en dat kan vrijwel elke computer afspelen zonder dat je daar een plugin voor nodig hebt. Vandaar dat het bij jou ook werkt.
Als bepaalde files het niet meer doen stuur me dan even een PB dan upload ik ze opnieuw.Bij deze de lijst met alle podcasts die ik heb omgezet naar windows media formaat.
Podcast_approaching_a_tied_horse.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_approaching_your_horse_with_savvy.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_clipping_with_savvy.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_comfortable_in_company.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_haltering_savvy.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_hills_the_savvy_way.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_injection_savvy.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_leading_your_horse.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_linda_deep_seat.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_ors_pat.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_picking_up_your_horse_feet.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_riding_near_roads.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_squeeze_game_tips.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_stirrup_savvy.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Podcast_trailriding_tips.Wmv.Zip by Bigupload.Com
High_headed_horses.Zip by Bigupload.Com
August_8_podcast_-_push_dont_pull.Zip by Bigupload.Com
August_16_podcast.Zip by Bigupload.Com
August_25_podcast.Zip by Bigupload.Com
August_30_podcast_being_part_of_your_horse.Zip by Bigupload.Com
Crowding_horses_with_linda.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Quicktime:
Parelli_savvy_club_members_joel_and_chico.Mov.Zip by Bigupload.Com
Windows Media player:
Parelli_savvy_club_members_joel_and_chico.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Quicktime:
Podcast_parelli_clothing_safety.Mov.Zip by Bigupload.Com
Windows Media player:
Podcast_parelli_clothing_safety.Wmv.Zip by Bigupload.Com
Even 30 seconden afwachten tot de teller op 0 staat en dan de code van het plaatje intoetsen. Vervolgens druk je op download.
heb net even hard gelachen om de podcast van deze week"clothing with pat Parelli".
Alle kleding die afgekeurd werd door Pat waren voorzien van een Parellilogo. Beetje slordig om je eigen kledinglijn zo af te kraken. Koop je een parellishirt, mag je hem niet eens dragen als je trots als een pauw je parellioefeningen rijd, haha.
Ja dat had ik ook gezien!!!! Echt suf! LOL!
Die van 25/10 Parelli puzzles is érg grappig!!! (vind ik )
Ik vind em ook erg leuk!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers