Ik heb inmiddels ontdekt dat je met Quick Time Pro (de versie die je moet kopen) de filmpjes wél zelf kunt opslaan. Nu eens even gaan speuren hoe ik aan die Pro kom.
Ik heb inmiddels ontdekt dat je met Quick Time Pro (de versie die je moet kopen) de filmpjes wél zelf kunt opslaan. Nu eens even gaan speuren hoe ik aan die Pro kom.
Ja het is gelukt!! Hoop dat ik me ook heb opgegeven om ze automatisch te krijgen....dat zal de toekomst uitwijzen...
Ik heb er 5, volgens mij heb ik er 2 niet, klopt dat?
Ik heb:
- Deep seat (Linda)
- Injection (Pat)
- Up and down a hill (Linda & Pat)
- Stirrups (Linda)
- Lateral flexion (Pat)
Ik wil ze best ergens uploaden of zoiets als iemand hier nog iets van mist, moeten jullie me alleen even wegwijs maken hoe en waar ik dat het gemakkelijkste kan doen.
Als jullie weten welke ik nog mis en iemand kan me daaraan helpen, heeeeel graag!
hmmm.... how interesting....
Je kunt trouwens eens proberen als je de gratis versie van quicktime hebt, om deze te registreren zodat je de podcasts wel kunt opslaan. Dit vind je onder View - Preferences - Register. Ik heb hiervoor de gebruikersnaam CORE MAFIA gebruikt met als registratienummer DFXY-5TJN-HU3N-DQXF-WDQ3 (organisatie leeg laten). Hopelijk werkt dat bij jullie ook, bij mij wel in ieder geval. Wel zo makkelijk.
Ik zou graag Deep seat en Up and down an hill nog willen hebben! Ik kan via mail maximaal 30 mb per mailtje ontvangen, dus je mag ze mij wel mailen als ze niet groter zijn dan dat. PB je me dan even voor mijn e-mail adres?Oorspronkelijk Geplaatst door speedster
Of iemand anders moet je kunnen vertellen hoe en waar je ze kunt uploaden, want dat weet ik helaas ook niet....
Zijn dit trouwens alle filmpjes die tot nu toe zijn uitgekomen, of zijn er meer fan 5 filmpjes?
Leuke filmpjes op de site van Nienke dacht ik!
Ik had er nu geluid bij haha
Linda komt wel commercieel over of ligt dat aan mij? Met het afgroeten enzo haha!
Toch nog een oproep om die hier ergens te verzamelen.. kan het ??? mag het????
"Dromen komen uit..."
Is er toevallig nog iemand die de filmpjes heeft over squeeze met een obstacle en friendly saddling?
je kunt ze ook gewoon opslaan als de nieuwste gratis versie van itunes hebt ik heb ze tot nu toe allemaal en hij haalt automatisch de nieuwe weer binnen
nienke, zou ik de ontbrekende exemplaren van jou kunnen krijgen?
ja dat kan wel maar hoe doe ik dat ??
je hebt pb.
Degenen die nu uitkomen kan ik ook wel opslaan, maar ik mis nog een paar van de oudere...
Ik zal vanavond even aanvullen op mijn server. Er staan ook nog een aantal podcasts op mijn andere laptop.
Thnx!
Bladwijzers