Wel een beetje leip en gek dat Parelli er niets van zei dat ze onder hun paard gingen liggen...
Wel een beetje leip en gek dat Parelli er niets van zei dat ze onder hun paard gingen liggen...
D'r staat weer een nieuwe op, een hele lange dit keer (40 minuten)! Ik moet nog kijken, heb nu geen tijd... Dus ik kan jullie nog niet vertellen of het de moeite waard is.
Nienke, kan jij hem dowloaden? Ik heb blijkbaar niet de juiste quicktime sokftware om het te kunnen bekijken en die software bevind zich ook niet op de downloadserver van quicktime zelf. nieuwe computer hè, toch niet zo handig in sommige gevallen. Op de vorige stond alles voorgeïnstalleerd en kregen we de programma's gratis via school.
Of heeft er iemand nog een idee hoe ik aan die software kan raken?
Als je de gratis quicktime speler downloadt bij quicktime zelf, kun je deze daarna registreren, zodat je de fimlpjes wel kunt opslaan. Registratienummer e.d. heb ik op pag. 4 van dit topic ergens genoemd.
hmmm.... how interesting....
Bedankt Speedster, dat ga ik metteen proberen. Ik hoop dat het lukt voor een mac want quicktime speler had ik al gedowload en er werd nergens gevraagd om te registreren. Ik ga het nogmaals proberen.
Nee, het registreren lukt niet. bij het invoeren zegt hij dit:
"De ingevoerde registratiegegevens zijn niet geldig. Controleer of de naam en het registratienummer exact overeenkomen met uw registratiegegevens."
sjips...
Bij mij lukte het wel zo, zal inderdaad te maken hebben met dat het een versie voor de mac is.
Ik heb effe gegoogled voor je. Heb je hier soms wat aan?
http://www.9down.com/story.php?sid=5486
je bent een schat! Ik ben het aan het dowloaden. Er staat zelfs een serie nummer en registratienaam bij. Hopen dat het deze keer wel lukt.
suc6!
Ik heb nu wel quicktime 7 kunnen downloaden maar ik kan weer niet registreren omdat de code niet juist blijkt te zijn.
Ik geef het maar op denk ik. Kijken op de website van PNH.com lukt nu wel maar dan met schokkend beeld dat constant blijft hangen. Vervelend hoor.
jammer...
Zie ik het nou goed dat er nu één staat van 238 MB (zoiets ongeveer??)? Da's wel megagroot zeg.Ik dacht: wat duurt het lang, toen had ie al 36 MB binnengehaald. Parelli in the pocket heet 'ie. Iemand 'm gezien?
Hallo,
podcast gaat vooral om pysche, wel zeer goed om zien hoe hij weer een paar probleempjes oplost tijdens zijn 40 minutendurende speech.
Het duurd wel tergend lang om te downloaden ( en ik heb een snelle computerlijn). Bij mij ongeveer 1.5 uur.
Guy
Hmmm zo snel is je internetverbinding dan niet Lady, want ik had 'm binnen een aantal minuten al binnen...
Ik heb hem alleen nog niet gekeken, 40 minuten pratende Pat vind ik altijd zo slaapverwekkend...
Het kan ook zijn dat er veel mensen tegelijk aan het downloaden waren, daar kan je eigen verbinding dan niets aan doen.
Maar zoals Marja al zegt: 40 minuten pat, daar moet ik wel ff een flinke kop koffie bij drinken (of red bull )
Bladwijzers