Dank je wel Nienke, gaaf!
Ik heb ze nu alle 8. Dit zijn toch alle filmpjes die ooit zijn uitgekomen, hè?
Dank je wel Nienke, gaaf!
Ik heb ze nu alle 8. Dit zijn toch alle filmpjes die ooit zijn uitgekomen, hè?
Hmmm ik heb iets te vroeg gejuicht... Die over approaching your horse geeft een foutmelding bij het uitpakken. Kun je hem misschien ook ongezipt op je server neerzetten? Ze zijn ongezipt toch net zo groot als gezipt, dus dat maakt niet uit.
Of anders mag je hem ook ongezipt naar me mailen, als je handiger is voor je.
Ik heb ze toch maar gewoon erbij gezet want die andere upload sites werkten niet.
Dit is dus alles wat ik heb.
http://nienke.doubleyou-interactive.nl/
Ik denk dat die nog aan het uploaden was toen jij hem binnen haalde.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Nog een keertje downloaden dus, hij is 14.5 mb.
Als ik ze ongezipt op de server zet dan gaat ie weer openen in je browser en dan kunnen mensen hem nog steeds niet opslaan op hun eigen pc. Vandaar dat ik ze gezipt heb, want qua grootte scheelt het idd niks.
hmm.. bij mij geeft de 'approach' ook een foutmelding.... De rest doet het wel! (en daar ben ik danook héél blij mee! )
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ook bij mij...
O jullie hebben gelijk, maar de fout zit niet in de zipfile maar in het filmpje.
Ik ga even kijken want die stond op mijn andere laptop.
Als ie het daar wel doet proberen we die nog even overnieuw.
Hij accepteerd de bestandsnaam niet van de movie file.
Je kunt hem zodra je hem hebt uitgepakt hernoemen (rechtermuisklik en dan 'naam wijzigen' kiezen).
Ik zal hem ook even opnieuw uploaden.
Super bedankt, nu heb ik ze compleet!
hmmm.... how interesting....
Yep! Bij mij doetie ut nu ook!!!! Fain!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
O ja ik geloof trouwens dat er 1 of 2 podcasts geweest zijn voor de eerste oproep op het forum kwam en die heb ik dus niet.
Maar ik vrees dat niemand die heeft
Goh Nienke! Ge hebt er verstand van!! Super, want nu heb ik ze ook allemaal. Ben nog maar net dat programma met iTunes bezig, snap er niet veel van, maar ze staan er en als ik erop klik dan komen Pat en Linda m'n kamer ingerold
Computers is mijn vak, dieren mijn levenOorspronkelijk Geplaatst door lila
Dat zou ik gezegd kunnen hebben! Ben ook professioneel nerd .Oorspronkelijk Geplaatst door Funnygirl
hmmm.... how interesting....
Jaaaah bedankt Nienke, het is gelukt Je bent super!
Bladwijzers