Dat vroeg ik me dus af.
Op het forum komen naast de puur Parelli-trainers ook heel veel namen van andere horsemen langs (Nevzorov), en van trainers die van Parelli zijn afgezwaaid en nu hun eigen insteek hebben (Wim Vonck, Honza Blaha), die een hoop forummers inspireren. Maar is er ook een 100% Parellier die je inspireert? Bijvoorbeeld Pat Himself , Linda, Eddy Modde, Luca of wie dan ook?
Dus wie is jouw insiratiebron, waarom, en is dat een 100% Parellier of iemand die (inmiddels) een eigen aanpak heeft?
Ik denk dat als ik zelf naar de niet-puur-Parelliers kijk, ik toch wel ernstig geinspireerd wordt door Wim Vonck, Nevzorov, Honza Blaha en Bent Branderup. Gisteravond besefte ik ineens dat dat allemaal niet (meer) Parelliers zijn. Van de echte Parelliers kan ik eigenlijk maar 1 echte inspiratiebron voor mezelf ontdekken, en dat is Silke Vallentin. Ik vind het echt geweldig hoe zij met haar fysieke belemmeringen Parelli weet toe te passen zonder te rijden. Super. Bij de rest van de Parelliers heb ik eigenlijk niet echt een gevoel, wordt er niet echt warm of koud van. Dus ik ben erg benieuwd naar hoe dat bij jullie is!
Bladwijzers