haha die is ookal zo leuk, morgen maar 1 bij me werk meenemen en mama mee sleuren voor foto haha
haha die is ookal zo leuk, morgen maar 1 bij me werk meenemen en mama mee sleuren voor foto haha
Aan je onderschrift te zien is Vally al gewend aan belletjes, hahaOorspronkelijk Geplaatst door vally4ever
Heel leuk idee trouwens, ik denk dat ik morgen maar eens allemaal leuke dingetjes meeneem naar Amon, om te friendly-en. Lekker alleen maar aparte dingen uitproberen. Maar als ik het verhaal van Brenda lees, vrees ik dat hij van weinig dingen onder de indruk is
Ookal is hij er misschien niet van onder de indruk, leuk vindt hij het altijd, dus zou zeggen....DOEN
www.crystal-carving.com
Hahaha, als er ineens een hele grote wolk bellen door Nederland en Belgie vliegt weet ik nu waarom
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Leuk idee! Ga ik zeker eens proberen
Da's een leuke. Ben benieuwt hoe er gereageert wordt ^^
(Een respons van iemand over 'Als paarden konden praten' in mijn msn naam)
Hij: "In fantasy kunnen paarden praten"
Ik: "Ze kunnen wel degelijk praten, maar niet alle mensen kunnen het verstaan"
Wat leuk Ga ik ook maar eens proberen denk ik
Ik ben nieuw hier, en ook nog niet superlang bezig met NH, maar ik doe mn best
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Wat een gaaf idee bellenblaas, ben nog maar net met nh bezig maar ik vind dit wel een gaaf idee. Ga t zeker een keer uitproberen
Bladwijzers