Resultaten 1 tot 11 van de 11

Topic: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

  1. #1
    Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Betuwe
    Berichten
    278

    Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Heeft er al iemand ervaring met de hoefstandaard van Paard Natuurlijk?

  2. #2
    pasterza
    Guest

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Ikke. Kan er niet mee overweg, vind het tot nu toe maar een onding... Misschien leer ik het ooit nog eens en ga ik 'em handig vinden maar nu ...

  3. #3
    Actief Forumlid annebe's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    314

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Ik wil hem over een tijdje ook aan gaan schaffen (en anders laten maken)
    Nu gaat alles nog ten kosten van mijn rug
    Be a realist,
    Remain a dreamer

  4. #4
    Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge (België)
    Berichten
    23

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Ik was ook geïnteresseerd in die hoefstandaard, maar ik vind heb ongelooflijk duur. Gelukkig heb ik van iemand hier op het forum gelezen dat je ook gewoon een assteun kunt gebruiken. Ik heb er op internet gezien van ongeveer €8! Dat vind ik pas een koopje. Je moet anders eens bij Google afbeeldingen kijken.

  5. #5
    Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Betuwe
    Berichten
    278

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Ik vind hem ook zo duur maar als hij nou erg handig is dan heb ik dat er wel voor over. Op de site van Paardnatuurlijk zijn ze natuurlijk hartstikke positief.
    Ik zal eens gaan zoeken naar een assteun.

  6. #6

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Ik ben m momenteel aan het laten maken (handig zo´n bouwtekening erbij) en ga m dan uitproberen. Ik wilde ook niet zoveel geld uitgeven voor iets waarvan je niet weet hoe het gaat bevallen.

  7. #7
    Actief Forumlid saskia's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Betuwe
    Berichten
    278

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    O dan wacht ik even af wat jij er van vind. Wil je het laten weten als je hem geprobeerd hebt? Ik ken helaas niemand die dit in elkaar kan lassen voor mij.

  8. #8

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    ik heb hem zelf. Ik vind hem echt super handig. allen voor en shetlander is het te hoog. Je moet natuurlijk wel even wennen maar ik kan niet meer zonder. Ik heb geen spijt van de aanschaf ik zou het zo weer doen.

    groetjes Dephny

  9. #9

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Mijn bekapster is een slimme meid. Zij heeft ook een hoefstandaard. Bestaande uit een plankje en daarop een paaltje (type tuinpaal, rond).

    Easy, cheap, usefull!

    May the horse be with you!

  10. #10

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Mijn bekapster is een slimme meid. Zij heeft ook een hoefstandaard. Bestaande uit een plankje en daarop een paaltje (type tuinpaal, rond).

    Easy, cheap, usefull!
    Jaaaaa dat is wel zo, maar die hoefstandaart van paardnatuurlijk heeft natuurlijk wel een paar leukigheidjes he.
    Zo is ie verstelbaar in verschillende hoogtes, en klapt in elkaar als ie valt waardoor je paard zich nooit pijn aan kan doen als die erbovenopspringt in een paniekactie

  11. #11
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    255

    Re: Hoefstandaard Paard Natuurlijk

    Ik vind het ideaal. Je krijgt er ook nog een krukje bij dus nu is het helemaal niet vermoeiend meer om aan de voeten te knutselen. Een assteun heb ik ook gehad maar dat is niks, die dingen zijn onstabiel en bij het vijlen kom je telkens tegen de steun aan.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •