Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: gez wetenschappelijke artikelen over stress en stalondeugden

  1. #16
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: gez wetenschappelijke artikelen over stress en stalondeu

    Jep, Dierwetenschappen (wageningen universiteit) Ik heb hiervoor dier-en veehouderij gestudeerd aan de HAS in Den Bosch.

  2. #17

    Re: gez wetenschappelijke artikelen over stress en stalondeu

    Hoe bevalt die opleiding? Ik heb er ook naar zitten kijken als mogelijke vervolgopleiding. Studeer jij parttime of fulltime?

    Ik zal blij zijn als ik mijn opleiding af heb want ik heb het veel te druk met alles: mijn school, werk (20 uur), mijn trainingspaarden en mijn eigen paarden...

    Het wordt tijd voor vakantie!

  3. #18
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: gez wetenschappelijke artikelen over stress en stalondeu

    Fulltime, ben ook pas 23 he
    De studie bevalt wel, soms veel, soms (te) weinig. Wanneer je 2 vakken per periode volgt (is normaal) dan zit je soms wel van 08.30 tot 17.00 op de uni met college en practica maar soms heb je ook een vak met veel groepswerk, dan kan je veelal een deel van de ochtend of middag vrij 'nemen'.
    Het is af en toe best druk met studie en ook nog willen paardrijden. Baantje zou er niet bij lukken, of het zou in 't weekend moeten, maar dan moet ik mn ouders en vriend vermaken
    Maar het is maar twee jaar en had na de HAS nu niet het gevoel jeah ik ga eens even lekker solliciteren (nu ook nog niet maar dat komt hopelijk nog )

  4. #19

    Re: gez wetenschappelijke artikelen over stress en stalondeu

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elske
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Als het uitkomt met Marleen dan wil ik ook even langs komen om de paardjes weer eens te zien. (
    Ja leuk! Maar hou me even op de hoogte met telefoon of sms. Internet is nogal lastig als ik maar af en toe in de bieb ga kijken.

    Ik hoor het nog wel.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •