Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: L1: Ook in het Nederlands?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2004

L1: Ook in het Nederlands?

Twee vraagjes over het Parelli L1 pakket: Is dat ook al in het Nederlands verschenen? Zoiets dacht ik namelijk laatst gehoord te hebben (met de klacht dat de vertaling niet zo goed was). Op Parelli.nl kan ik echter alleen de Engelse versie vinden. Klopt dat en waar kun je de Nederlandse dan krijgen?

Nog een vraagje: Ik las hier op het forum dat je ook Parellipakketten met dvd ipv video kunt bestellen. Op Parelli.nl zie ik echter alleen de mogelijkheid staan om de dvd's er apart naast te kopen. Hoe zit dat?

Yep, veel vragen, maar misschien kan iemand me aan de antwoorden helpen.
    Vrijheidsdressuur - van Apporteren tot Zitten: het boek!
    Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek

Actief Forumlid masja's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    50

Re: L1: Ook in het Nederlands?

Nee, de pakketen zijn niet in Nederlands verkrijgbaar.
    Het boek van Pat Parelli: Natural Horse-Man-Ship sinds kort wel, maar schijnbaar louzy vertaald (dat was dus niet het het pakket).

Paketten die in Europa verkrijgbaar zijn, zijn nog de oude, met video, maar je kunt er wel voor kiezen om een DVD i.p.v. de video te nemen.
    De L1 pakketen met DVD's (14 uur), waar het in verschillende topics over gaat zijn helemaal nieuw. En op dit moment alleen nog verkrijgbaar in de VS. Ze staan regelmatig op eBay, mocht je interesse hebben. (heb ik de mijne ook vandaan).
    Ik geloof dat ze vanaf januari ook in de UK verkrijgbaar zijn.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik heb het vernieuwde level 1 pakket ook van ebay. ( info hierover staat op http://www.parelli.com ) Het pakket is nog niet in het nederlands maar je hebt natuurlijk ook nog 14 uur beeldmateriaal. Misschien dat dat dan ook nog ondertiteld zou moeten worden ofzo. Ik vind het wel heel makkelijk engels overigens.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2004

Ok, dat is duidelijk. Waarin verschillen de nieuwe pakketten precies van de oude? Als ik het zo zie hebben ze in elk geval meer beeldmateriaal - klopt dat? Zijn de boekjes en zo verder hetzelfde? Maar de belangrijkste vraag: Is het ook beter dan het oude pakket?
    Vrijheidsdressuur - van Apporteren tot Zitten: het boek!
    Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Tja, degene die level 1 al hebben gedaan met de video's doen het niet over met de DVD versie.......Dus om te vergelijken vertellen de "beginners" met de DVD versie hun ervaringen hier en dan blijkt dat er toch een en ander is veranderd/verbeterd. Volgens mijn ten eerste al de samenwerking met Stephanie Burns (toch?) en een aantal oefeningen. Het is dus niet zo dat ze de eerste versie op DVD hebben gekopieerd, ze hebben echt het hele programma opnieuw doorgelicht en verbeterd. Je kan er op de website meer over lezen, daar staat veel info. Zelf heb ik de nieuwe versie, en ben er heel enthousiast over! Voor 150 E kan je het nieuwe Level 1 pakket bestellen in de USA.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik doe het wel over
    Ik had het oude level 1 al doorlopen maar ik doe nu in sneltreinvaart het nieuwe pakket. Ook de boekjes, oefeningen etc zijn veranderd en het is zeker een verbetering tov het oude pakket. Uiteraard gaat alles nu een stuk sneller maar ik doorloop het dus wel helemaal.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

ha ha! Je bent een echte die-hard Cornelie. Goed hoor van je. Dus jij weet of er echt veel verschil is?! Vertel vertel! Weet jij trouwens of ze nu ook bezig zijn om level 2 ook zo te verbeteren?

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

zit er behalve de pushing passenger van 21 !! minuten ook andere nieuwe oefeningen in?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Hmm, ik kan ook wel een soort 'dagboekje' bijhouden en beschrijven wat ik elke dag doe, lees en zie? Dan kom ik vanzelf ook de veranderingen tegen. En kan ik ook bv van het verplichte stukje dvd kijken een samenvatting maken.
    (eind deze week komt het pakket weer terug en dan ga ik weer verder )

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

prima plan cornelie. ik ben errug benieuwd. (heeft jouw oproep in je onderschrift al iets opgeleverd?)

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    41

wow, 14 uur beeldmateriaal, das wel veeeeeeel meer dan in het oude pakket. ikzelf heb het oude, zelfs nog niet zo lang via eveline, ben dus niet van plan om nu al een nieuw pakket te kopen. kan je de dvd's niet appart kopen? das misschien even goed als een nieuw pakket kopen?

groetjes kim

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik heb daar zelf ook over na zitten denken, of je bv met alleen de dvd's ook een eind bent. Maar het is toch echt 1 geheel allemaal. Als je het stukje op de dvd hebt gezien wordt je weer naar het boekje terugverwezen en gaat het daar nog verder. Dus vooral dat geheel is belangrijk. Voor een gevorderde parelliaan zal het wellicht wat makkelijker zijn allemaal.
    In elk geval ben ik weer heel enthousiast geworden en ga ik weer met frisse moed verder.
    ( nope, geen enkele reaktie, ook niet via marktplaats. )

Bladwijzers

Forum Rechten