Hmmm... Volgens sommigen eerder berucht. Maar hij gedraagt zich netjes, net zoals (xxx naam verwijderd) dus waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat alles in het Engels is en dat toch er voor zorgt dat iedereen net iets langer nadenkt voordat hij/zij wat neertikt.Oorspronkelijk Geplaatst door wendytje
@ Marleen: Over de lessen, die zou je inderdaad op volgorder moeten spelen, maar daar houd ik me eerlijk gezegd niet zo heel erg aan. Sjors kent ze allemaal al op de twee pirouettes na en Black voor een groot deel ook, dus om ze niet te overbelasten met pirouettes leer ik Sjors nu de pirouette met gestrekt been, en Black die met de gekruiste benen. Ik vind het namelijk toch nogal een belastende oefening. En bovendien schrijft Lidia zelf ook dat deze eerste spelletjes voornamelijk mensentraining is en niet zozeer de training van je paard (hoewel dat bij de Spaanse pas al wel verandert). Leuk om trouwens daar te lezen hoe goed ze het deden op de eerste les met de bal! Ook wel strak, die ligfoto erbij.
Na aanmelding moet je echt een e-mail sturen aan Lidia waarin je je voorstelt en vertelt wat je met het forum wilt bereiken, ik vraag me af of pb's al aankomen als je nog geen toegang tot het forum hebt. Je meldt je dus eerst technisch aan bij het forum, en moet vervolgens toestemming vragen per mail aan Lidia om ook echt toegang te krijgen. Bij mij had ik de dag nadat ik het mailtje toestuurde al toegang, dus misschien is er iets mis als het langer duurt dan dat?
Bladwijzers