Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Wie kan mij meer vertellen over Natural Horsemanship?

Wie kan mij meer vertellen over Natural Horsemanship?

Wie heeft het (nederlandstalige) boek van Natural Horsemanship van Pat Parelli? Of wie weet er een beetje wat er in het boek staat en of je er mee aan de slag kan. Zoals het Parelli paket level 1 of een basis er van.

Ik wil graag beginnen met Parelli helaas heb ik dyslexie (woord blind). Waardoor ik nieuwe informatie langzamer in me op kan nemen dan anderen. Het lukt vaak niet om de tekst dan ook nog te begrijpen. In het nederlands is het vaak al lastig genoeg, het kost mij erg veel tijd en energie. In het engels wordt het denk ik te lasig / onbegrijpbaar. Mijn engels is dan ook nog eens erg slecht, ik kan net paar woorden.

Zou je ook alleen de dvd kunnen verkrijgen zodat je dat er naast kan gebuiken?

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: Wie kan mij meer vertellen over Natural Horsemanship?

Als je de zoekfunctie gebruikt hier op het forum kom je ook al heel veel info tegen. Toch denk ik dat een pakket onmisbaar is. Heb je geen bekende die ook Parelli doet die je kan helpen?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    24

ja ikke ik denk ook dat een pakket onmisbaar is... maar goed je kent mijn aanbod dat je vanmij een DVD + boekje kan lenen zodat je kan merken of het te moeilijk is
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
    ja ikke ik denk ook dat een pakket onmisbaar is... maar goed je kent mijn aanbod dat je vanmij een DVD + boekje kan lenen zodat je kan merken of het te moeilijk is
    Dat wil heel graag van je lenen! Maar nederlands is altijd makkelijker dan engels

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Hallo Rosie,

Ik heb ook dyslexie en kon ook geen engels. Toen ik begon met level1 (oude versie) verstond ik er niets van... Mijn schoonbroer moest het allemaal vertalen en dat duurde heel lang omdat hij daar vaak geen zin in had Ik heb bijna een jaar over level1 gedaan om die reden, voordeel : de spelletjes die al vertaald waren kon ik dan heel goed

Wanneer ik door level1 was en eigenlijk al alle spelletjes uit het hoofd kon, ben ik alles terug beginnen lezen in het Engels met woordenboek! Het heeft me echt heel veel tijd gekost maar nu lees ik level2 direct in het engels en dat gaat heel goed!! Je begint de woorden te kennen hoor.

XxxJolijn

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jolijn89
    Hallo Rosie,

Ik heb ook dyslexie en kon ook geen engels. Toen ik begon met level1 (oude versie) verstond ik er niets van... Mijn schoonbroer moest het allemaal vertalen en dat duurde heel lang omdat hij daar vaak geen zin in had Ik heb bijna een jaar over level1 gedaan om die reden, voordeel : de spelletjes die al vertaald waren kon ik dan heel goed

Wanneer ik door level1 was en eigenlijk al alle spelletjes uit het hoofd kon, ben ik alles terug beginnen lezen in het Engels met woordenboek! Het heeft me echt heel veel tijd gekost maar nu lees ik level2 direct in het engels en dat gaat heel goed!! Je begint de woorden te kennen hoor.

XxxJolijn

Wat heb jij een aardigge schoonbroer, erg veel mazzel met hem dat hij jou wilde helpen met vertalen.
    Jammer genoeg wordt dat bij mij wat lastigger overdag ben ik vaak vrij en dan ben ik alleen thuis kan ik het niet aan iemand vragen. En s'avonds werk ik.
    Ik heb nu van dekoezegtboe het 1e boekje en dvd om te kijken of ik het een beetje begrijp.

Erg bedankt dat je wilde reageren het geeft me meer moet dat het zou lukken.

Groetjes Sabine

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Je mag me ook altijd mailen hoor als je iets niet begrijp Ik leg het je met plezier uit!

XxxJolijn

Bladwijzers

Forum Rechten