Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Bailey's hoeven

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Bailey's hoeven

Ik heb enkele foto's getrokken van Bailey zijn hoeven. Ze staan vanachter veel te kort en ik vraag me af hoe we dit moeten oplossen. Volgens mijn vader is het niet zo een groot probleem maar ik denk van wel... Binnenkort komt Raf Antheunis kijken naar zijn hoeven.

Bailey heeft sowieso al slechte hoeven. Ze zijn heel zwak en scheuren heel gemakkelijk. Vroeger zijn zijn hoeven verwaarloost geweest en nu staan zijn hoefjes al veel beter maar het is nog steeds niet goed.

Vooraan:

Achteraan:

Wat denken jullie daarvan? Heeft nog iemand dit probleem?

Groetjes,
    Jolijn

Re: Bailey's hoeven

moeilijk te zien van 1 fotootje maar eerlijk gezegd vin dik de voorhoef eerder te lang lijken dan de achterhoef te kort!

Ik heb overigens ook een paard dat de achterhoeven harder afslijt dan de voorhoeven en mijn NB-er noemt de ook te kort. k heb alweer een rijverbod voor de hele zomer te pakken, maakt niet uit, want ik ben nog bij lange na niet aan buiten rijden toe.......

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

bedoelt ze niet dat ze laag op de hielen staat
    achter vind ik er niet slecht uitzien, voor is de hiel kort en de teen lang, dat kan raf wel goed krijgen hoor
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Je bent me voor Morrie. Ik zag hetzelfde. De voorhoef lijkt niet alleen te lang, maar ook nog eens onderschoven hielen te hebben. Dat wil zeggen dat de hielen te lang zijn en door een verkeerde belasting schuin naar voren groeien. De achterhoef ziet er zo prima uit. Maak, als je in de gelegenheid bent eens foto´s van Baily op harde vlakke ondergrond. Zo in het gras is heel lastig te zien. Komt Raf voor het eerst bij Baily?

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Bedankt voor de reacties.

Raf is hier al meer geweest. Hij legt mijn vader uit waaraan hij moet werken en dan komt hij af en toe langs. We hebben hem nu gemaild en hij komt als hij nog naar klanten moet hier in de buurt. Ik hoop dat het snel is!

Ik zal ook eens foto's nemen op een harde ondergrond, zo zien jullie het inderdaad beter.

Groetjes,
    Jolijn

Bladwijzers

Forum Rechten