Oke, heleboel tegenslag van het weer s'ochtends maar dat was gedeeltelijk schijn want smiddags was het wle lekker, helaas kon ik niet met Eveliene meerijden en kon Indy dus niet mee, dus zijn ik en mijn vader en Ivy mijn beste vriendin met de auto gewoon naar Esthers huis gereden. (wat is het een geweldig huis trouwens Esther!) daar hadden we Esthers beessies, Olga met Pardoes,Sanne,Eline met Ráka,Elianne,Ivy,Esther natuurlijk,en ik met mijn blauwe bal.en oeioeioei, ik ben je naam kwijt nouja toen het een beetje droog was zijn we naar de paardjes gegaan, en lekker grondwerk gedaan en rondgehobbelt op Ráka. en het was erg gezellig, later ook nog gezellig binnen gezeten terwijl het plenste, en toen weer naar buiten gegaan, Eline en Ivy achtergelaten en een half uurtje later lagen ze te slapen En lekker van binnenuit zitten kijken naar de dames en Pardoes die er maar bij stond zo van tja uhm..... en snel schuilen achter Pebbles en al die gillende en krijsende dames die naar elkaar happen en trappen, en dan die interressante kleine bolletjes wol (shets)
Nouja toen nog gezellig gespeeld met de hele familie in de bak, de drie shets, twee arabs, een ijs en een (KWPN?)
En later nog gezellig met zijn drieetjes gekletst (ik,ivy en esther)
Nouja, hier wat foto's
(alleen foto's in het begin toen de rest er nog niet bij stond)
Eline en Ráka
Olga en Pardoes
nog eens met mijn vriendje de bal
Esther,Sanne (sorry) en Pebbles mooi staan
Olga en Pardoes met de lekkere sappige bal ofnie pardoes
weer met Pebbles
(van links naar rechts)Elianne,Ráka,ikke,Eline,Pardoes,bal,en Olga
weer met Pebbles
oke dat was het al weer, binnekort maar weer eens maar dan lekker weer en vervoer voor mij
groetjes Elvira
Bladwijzers