Gisteren is de zadelmaker geweest en het stond metteen vast, hij moet een nieuw zadel. Eventueel kan hij de western nog aanpassen maar als hij dan nog niet perfect ligt zit ik met een zadel waar achteraan stukken afgesneden zijn en dan krijg ik het nooit meer verkocht. dat gaan we dus niet doen.
Hij krijgt gewoon een nieuw.
De zadelmaker stelde dit zadel voor na het horen van mijn eisen.
Volgens hem is dit een kort zadeltje met optimale drukverdeling voor de korte rug van Aramis.
De boom is makkelijk vervanbaar en hij levert nog 2 bomen bij. Het is heel licht omdat het een winteczadel is.
En dan heeft het zadel nog het CAIR systeem...iets met lucht, meer weet ik daar ook niet van. ik moet de website nog even nalezen want daar staat het op.
Wat denken jullie hiervan? nog tips of opmerkingen over sit zadel of het systeem. ik mag het zadel gelukkig eerst een week testen en als het niet mevalt neem ik het alsnog niet.
Dit is hem, het gaat om de onderste stockzadel met de westernstijlfenders. Ik vind hem niet "wauw!" maar als het goedzit aan mijn ass en goed ligt op Aramis maakt me dat niet veel uit.
http://www.wintec.net.au/products/stock/stockPro.html
Bladwijzers