Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: Re: onkruidbestrijding nieuwe weide

  1. #1
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: onkruidbestrijding nieuwe weide

    Haha muts nee hoor geen concurentie, juist gezamelijk brainstormen dat is kracht.
    Kruiden, natuur, heling het heeft me van kinds af aan geboeid, wordt niet voor niets al heel lang heks genoemd haha. En vergeet nooit meer mijn eerste callendula zalf die ik zelf maakte in het steelpannetje, was apetrots op mijn eigen brouwsel

    Kris is een White Mountain Apache medicijnvrouw. Met een levensgeschiedenis waar je U tegen zegt, gelukkig schrijft ze hierover een boek, want ik zou het allemaal niet eens kunnen vertellen. Naast medicijnvrouw is ze ook oncoloog, dus zij is zo iemand die regulier en alternatief samenvoegd.
    Tsja en hoe het zo gelopen is ik weet het niet, het leven is soms ondoorgrondelijk, paden kruisen elkaar opeens, maar De White Mountain Apache's heeft een splintergroep van helers, De White Owl Medicine Apache, en sinds een jaar ben ik daarvan de vierde vrouwelijke heler. Ze zien dus meer in mij dan ik in mezelf, uiteraard trots, maar vindt het nogal wat. Er ligt dus straks aan de overkant van de oceaan een taak op me te wachten.
    Verder zijn ook Fer en de kinderen geadopteerd, naast onze normale naam dragen we nu dus ook een native naam. Vandaar dat je her en der Lightfeather Woman ziet opduiken.
    Mijn heling zit (volgens hun) voornamelijk op het psychische vlak, het geestelijk helen van mensen die dat nodig hebben. Maar op het moment ben ik meer mezelf aan het helen dan een ander, schiet dus lekker op Dat neemt niet weg dat als ik met Kris samen door het bos loopt dat ik steeds op planten gewezen wordt en ze daarover verteld. Maar inmiddels heb ik begrepen dat ik mijn hart op kan halen straks, want moeder Aarde heeft nog veel meer op deze aardbol geplant wat hier niet groeit.
    Oei dit is wel zwaar offtopic, maar goed, gauw weer terug naar de plantjes
    www.crystal-carving.com

  2. #2

    Re: onkruidbestrijding nieuwe weide

    Wow, geweldig .. het mag wel off-topic zijn maar ik vind het zwaar boeiend! Heb er wel een vraag/verhaal over maar om het niet te off-topic te maken doe ik dat wel per pb.

    Als kind liep ik ook altijd met m'n neus op de grond en gelukkig had ik een moeder die mij er veel over kon vertellen! De natuur biedt een hele medicijnkast en meer- ik geloof ook vast in de samenhang der dingen, en de taak die ieder ding heeft in dat geheel - hoe 'onooglijk' een plantje ook kan zijn, het kan een schat van levenskracht in zich hebben.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  3. #3
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: onkruidbestrijding nieuwe weide

    neeeeee niet via PB. Vraag Brenda of ze het topic afsplist, die power heeft ze óók . Erg interessant!!!!

  4. #4
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: onkruidbestrijding nieuwe weide

    Nee helaas hier ben ik powerloos heb geen moddiefunctie hier. Of iemand anders moet het doen, of even een nieuw topic openen.
    www.crystal-carving.com

  5. #5
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: natuurhelers (splitsing van onkruidbestrijding)

    Thanks Sandra Zo Marianne je kunt van start, laat maar komen je vraag, ben benieuwd.
    www.crystal-carving.com

  6. #6

    Re: natuurhelers (splitsing van onkruidbestrijding)

    Oh. ik zag dat het topic verplaatst is.. had nog gereageerd onder 'voeding'
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  7. #7
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: natuurhelers (splitsing van onkruidbestrijding)

    Ik ga het strakkies lezen, "moet" nu naar de peerden!

  8. #8
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: natuurhelers (splitsing van onkruidbestrijding)

    Geeft niet, zag ook dat je vraag op een ander vlak is, dan houden we dit topic voor de helende werking van kruiden e.d. indien er behoefte aan is.
    En w.b jouw vraag moet je even kijken hoe je dat wilt gaan doen, per PB is ook oke hoor als je zoiets hebt van nu even nog niet.
    www.crystal-carving.com

  9. #9
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: natuurhelers (splitsing van onkruidbestrijding)

    Vind het ook erg interessant, dus lees hier ook graag mee!!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •