Fijn!
Het magische getal 6 komt al in de buurt!
1. Lon
2. Maya_Longlane
3. Know How
4. Antiope
5. Auky?
6.
Fijn!
Het magische getal 6 komt al in de buurt!
1. Lon
2. Maya_Longlane
3. Know How
4. Antiope
5. Auky?
6.
1. Lon
2. Maya_Longlane
3. Stacy met Know How
4. Antiope
5. Diana (via Stacy via bokt)
6. Auky?
Ik ben nu bijna zeker van vervoer!
Heb iemand gevonden die met de trailer kan rijden, nu alleen nog even bellen!
Waar ik wel benieuwd naar ben, doen jullie alleen grondwerk, rijden of allebei?
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Dat zou mooi zijn, want dan kan de les doorgaan. Ik ga rijden.
Is er bij jullie op stal niemand meer die mee wil doen?
Ja, eentje tot nu toe, maar ze weet nog niet zeker of ze dan niet op vakantie is. Verder zijn de meeste mensen op stal stricte Antoine de Bodt-ers...Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
Is het zeker dat je mee doet? Je staat nog met een vraagteken namelijk.Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Ik moet helaas afzeggen
Er zijn wat onverhoopte kosten geweest de afgelopen tijd en kan het dus even niet opbrengen.
Maar als er een volgende keer komt, dan ga ik er álles aan doen erbij te kunnen zijn!!
(Maar als jullie het goed vinden, kom ik natuurlijk wel kijken naar jullie )
Jammer, dan ga ik er maar van uit dat het niet doorgaat, want ik kan geen mensen meer vinden die mee kunnen doen, het is natuurlijk ook net een vakantie periode..
Dat lijkt me wat voorbarig, want als ze niet op vakantie is doet diegene van mijn stal sowieso mee en hebben we dus 6 mensen. Eventueel is er nog iemand van stal, maar die heeft nog niet gereageerd op mijn mailtje...Oorspronkelijk Geplaatst door KnowHow
Marja, zou jij het ook nog een keer aan Marike kunnen vragen als je haar ziet? En eventueel aan Mireille?
Ik ga a.s. vrijdag op vakantie en ben pas over 2 weken weer terug. Ik weet niet of ik tijdens mijn vakantie op internet kan, dus misschien dat jullie even 2 weken niks van me horen.
Ok, dat zou mooi zijn dan. Ik zag het al niet zitten om dat we met moeite op de 6 personen kwamen, maar er zijn er dus nog wat voor "nood".
"off topic" fijne vakantie, waar ga je naar toe?
Dank je! Ik ga naar Slovenie, eerst een week wildwaterkayakken (wat ik nog nooit gedaan heb, dus ik hoop dat ik heelhuids terug kom ) en dan nog een week een beetje rondreizen
Gaaf! K]/images/smilies/wink_smile.gif[/img] Leuk idee trouwens, hoor je niet vaakOorspronkelijk Geplaatst door Lon
Inderdaad Lon, veel plezier!
Wel een beetje voorzichtig zijn hoor
Bladwijzers