Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Na de 7 games?

  1. #1
    Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Vinkeveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    223

    Na de 7 games?

    De 7 games gaan de laatste tijd met Val heel goed, ik ben nog niet helemaal klaar ermee maar alvast een beetje inzicht kan toch geen kwaad, namelijk... Wat komt er NA de 7 games?
    Ik weet dat het erg (vaag) is en ik schaam me diep, maar ik heb nu eenmaal geen (geld voor) de parelli pakketten en ik wil wel graag verder, dus moet het maar zo
    Met Val gaan de games nu aardig, alleen driving en porcupine bij de voorhand loopt ze nogal een ruim rondje, maar daar komen we ook wel uit Ik wou gewoon graag wat inzicht en nu maar hopen dat iemand me dat wil geven...?

  2. #2

    Re: Na de 7 games?

    Na de 7 games komt het rijden. Alleen is het moeilijk om dit even op een hik en een hei uit te leggen. Is het niet mogelijk om eventjes een pakket te lenen zolang je geen kan kopen? Dat zou je al veel helpen denk ik. Ofwel iemand bij jou in de buurt die al een tijdje parelli doet en al level 1 gedaan heeft?
    Veel geluk!
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  3. #3
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Na de 7 games?

    7 games met een obstacel en aan langere lijnen wat het grondwerk betreft.
    Horses and Live, It's all the same to me...

  4. #4
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Na de 7 games?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jarno
    7 games met een obstacel en aan langere lijnen wat het grondwerk betreft.
    Ja en de verfijning van je games (dus bijv. reactie op grotere afstand), 7 games @liberty en nog veeeeeel meer
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  5. #5
    Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Vinkeveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    223

    Re: Na de 7 games?

    Wat grondwerk betreft kan ik mezelf dus nog wel even zoet houden
    Nu alleen nog even wat bedenken wat rijden betreft... Kan ik het niet ergens een beetje samengevat vinden? Dan heb ik in elk geval alvast een idee......

  6. #6
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Na de 7 games?

    misschien het forum eens lezen

    Op de site van Parelli (http://www.parelli.com) staan er zeer interessante artikels over alles wat rijden en dergelijke betreft...
    Horses and Live, It's all the same to me...

  7. #7
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Na de 7 games?

    Ja en de verfijning van je games (dus bijv. reactie op grotere afstand), 7 games @liberty en nog veeeeeel meer
    Mag dat pas als je ze alle 7 beheerst? Oeps, heb het vandaag al gedaan terwijl ik de eerste 3 1/2 games beheers. Wilde eens wat anders, aangezien mijn friendly heel erg moet verbeteren voordat ik de circling kan doen!
    @ liberty heeft trouwens wel wat. het is echt cool geen touw nodig te hebben, behalve om mijn driving fase 2,3 en 4 wat kracht bij te zetten. Maar dat je paard zo los staat en gewoon hetzelfde doet dan als er een lijntje bij is geeft gewoon een enorme kick!

  8. #8
    Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Merelbeke (België)
    Berichten
    622

    Re: Na de 7 games?

    Niets moet alles mag, tis nog altijd uw paard en uw leven hé

    Zolang je maar wijs genoeg bent (en dat ben je vast en zeker) om als het niet goed gaat at libirty het touwtje er weer aan te hangen, dan zie ik niet in wat er kwaad aan kan zijn.
    Horses and Live, It's all the same to me...

  9. #9
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Na de 7 games?

    Zonder parellipakketten of les lijkt het me haast onmogelijk om zn methode te gebruiken. Wat je vind op internet en in zn boek is lang niet volledig. Misschien kun je de oefeningen wat nadoen enzo, maar het principe ken je niet, net als de reden waarom je alles doet en hoe je je problemen oplossen moet. Ik kan me voorstellen dat je toch graag wilt beginnen maar tegenwoordig zijn de oude versies tweedehands helemaal niet duur.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  10. #10
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Na de 7 games?

    Ze heeft een soort pakket. Ze leest met mij mee. (ik heb hem moeten kopen, en zij profiteert ervan! Maar ja ik ben zo gul )

    En ze gaat mee als deelnemer zonder paard naar mijn cursus. Dus misschien lukt het zo wel?

  11. #11
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Na de 7 games?

    Dan had ik, als ik haar was, eerst het pakket doorgekeken alvorens een vraag te stellen op dit forum
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  12. #12
    Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Vinkeveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    223

    Re: Na de 7 games?

    Ja maar weet je wat het is....
    Ik zie Em niet iedere dag (wel hele weekenden niet ) en ze heeft ook niet altijd de boekies bij haar maar OK sorry for asking ik zoek mijn volgende vraag wel in de paketten op....

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •