Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Wimles

  1. #16
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Akersloot (Noord-Holland)
    Berichten
    666

    Re: Wimles

    Hoi, Ik heb vandaag Tessa-les gehad en hierover was ik weer zo lyrisch dat ik al zeker wist dat ik bij Wim ook wilde rijden. Maar nu heb ik het filmpje gezien op de website van Wim Vonck en nu twijfel ik weer. Als ik dat vertrouwen zie tussen hem en zijn paard ... geweldig. Dan weet ik zeker dat ik op dat vlak ook nog heel wat van hem kan leren. Maargoed, zoals ik al eerder schreef ken ik meneer Vonck niet zo goed, maar nu ik gelezen heb dat hij zelf bij David de Wispelaere lest, en waarschijnlijk ook zijn visie uitdraagt, ben ik wel om. Ik ben nl sinds vorig jaar "fan" van DdW. Ik vind het helemaal geweldig en ik heb er nu al heel veel zin in. Half 12 vind ik een prima tijd voor de zondagochtend. En ik weet geloof ik wel waar het is. Daar in het hoekje bij de Polderdijk toch ?

  2. #17
    Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    2.129
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Wimles

    heb gister ook weer een hele leuke tessa les gehad , heb nu ook extra zin in de wim-les. Tessa ging ook proberen te komen kijken, ze vond het erg interessant. Het is inderdaad in het hoekje, aan het einde van de weg, voordat het zandpad begint, naast manege reuring
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •